Om forkølelser, gode råd og filmanmeldelse

Hos Madame spørges i dag efter gode råd mod forkølelser.

Jeg får ind imellem rigtigt gode ideer til en sundere livsstil. At spise grød om morgenen for eksempel.

Det holder meget sjældent i ret lang tid ad gangen.

Een ting har jeg alligevel taget til mig og det er min friskpressede appelsinsaft, som jeg UDEN UNDTAGELSE har fået hver eneste morgen siden den 26. august. Og hurra for bloggen, for hvordan i himlens navn havde jeg været i stand til at huske det uden den !!!!!

Jeg har endda jaget ex’en ud for at købe appelsiner til mig en dag jeg stod på jobbet og kom i tanke om at jeg havde glemt at købe.

Det er samtidigt det første efterår i mands minde jeg er kommet igennem uden en egentlig forkølelse. Jo da, mine bihuler er lidt tætte ind imellem MEN jeg har ikke været lagt ned endnu, og regner heller ikke med at blive det.

Der står derfor altid appelsiner på min dosmerseddel.

_________________________________

Jeg så jo Mænd der hader kvinder i nat. Og sikke en anderledes oplevelse at se den forlængede udgave end den jeg så i biffen.

Nogle af de, i følge mig, meget væsentlige ting jeg manglede i biografudgaven er kommet med på denne DVDversion. De af jer der har set filmen i biffen bør simpelthen se denne version.

Og nok om det. Nu vil jeg ud i lyset og luften. Skal blandt andet købe appelsiner :-))

Billede 001

