Viise ord

I mange mange år…..mere end 10…….har jeg haft et lille udklip fra bagsiden af Politiken sat ind bag plastomslaget på min mayland.

Video 001

Den er god at huske på når man møder mennesker der fylder meget !!!

20 meninger om “Viise ord

  1. Hvor er den god, den skal jeg huske når de bliver for høje i hatten.Tillykke med bloggens 1 års jubilæum. Hold da op, hvor er jeg glad for, at du har besluttet dig for et år mere. Det ville være frygtelig trist, hvis ikke vi fik dine historier om grislingerne, livet bag baren m.m.Knus og en god aften til dig.

  2. Det er et godt og meget rigtigt ordsprog. Det tror jeg at jeg vil gemme. På et tidspunkt havde jeg denne siddende i min kalender – den er også meget god at huske på "De største problemer i verden kunne være løst, mens de endnu var små"God dag til dig 🙂

Der er lukket for kommentarer.