Kønt er det bestemt ikke

Video 050

Men på den lyse side, er der en lille aktiv solsort der fået et æble forærende. Og faktisk er der jo også noget grønt. Og mere af det grønne er jeg nu også begyndt  at se frem til. Med det in mente at vi formentlig slet ikke har overstået vinteren endnu.

De lidt mildere temperaturer gør at jeg ikke er ved at rådne op af kulde på værtshuset på de lange stille aftner. Og det er også meget rart.

Min weekend er gået med arbejde fredag aften og nat (for en gangs skyld en fredag aften hvor jeg havde gæster lige til lukketid kl. 02:00). Visit hos gode bekendte lørdag/søndag med lækker lækker mad, friske rådyrspor i sneen, minus kamera, plus vildt lækker mad og masser af rødvin, overnatning på en gæstemadras og nu en venstreside der er fuldstændigt ødelagt af et hold i nakken som stråler ud i armen/op i baghovedet og ned i ryggen.

Det går formentlig over af sig selv…..det plejer den slags, og om ikke andet må mine gæster være behjælpelige med at slæbe ølkasserne frem og tilbage.

12 meninger om “Kønt er det bestemt ikke

  1. Nej, kønt er det ikke, men jeg er sikker på, at solsorten har det bedre med pletter mellem sneen. Dyr og fugle må have haft en særdeles vanskelig tid, når der har været snedækket så længe – nu har de da bedre mulighed for at finde lidt mad. Det lyder hyggeligt med din weekend, men selvfølgelig ikke spor hyggeligt med hold i nakken. Jeg håber da for dig, at det snart går væk… 😉

  2. Go' bedring med nakken – men lad da endelig dine gæster hjælpe med at slæbe, uanset hvor hurtigt det går over 🙂 Det kan godt være, det ikke er kønt under nedsmeltningen, men det er dejligt 😉

  3. Det er lenge til vi kan se noe grønt gress her i nord….Og god bedring med nakken din, ikke noe godt å gå med vond nakke….Ønsker deg ei flott uke.

  4. Dejligt med lidt mildning, jeg kan dog kun se lidt grønt græs rundt om de store trær ellers er alt stadig hvidt.Skidt med ondt i nakken, pas på dig selv og håber det går over rimeligt hurtigt.God eftermiddag til dig

  5. Lyder som en dejlig weekend, synd at du nu må døje med ondt her og der..Og dejligt at se lidt grønt efter alt det hvide…;-D

  6. Huff…den nakken hørtes ikke god ut!!Kommet mildvær hos deg ja….hos meg også….det regner…nå blir det blankis på veiene…Ha en fin dag, klem fra meg:)

  7. Øv, sikke noget med dit hold i nakken. Ja, det plejer at gå over af sig selv, og ellers kan en fysioterapeut hjælpe det hurtigere på vej. Jeg glæder mig også over de mildere temperaturer, og at det grønne titter frem. Men nu er alt så vanvittig glat, at man skal være meget forsigtig 😉

  8. Det lyder som en helt igennem mindeværdig weekend. :0))Håber at du ikke skal døje alt for længe med den nakke – for det er altså sådan en træls ting. Ja, det er ikke lige så kønt derude når der kun ligger småklatter af beskidt sne tilbage, men mon dog ikke der kommer noget mere selvom jeg også begynder at se frem til foråret. 🙂

Der er lukket for kommentarer.