Healende hænder

På et tidspunkt i aftes beder een af mine gæster om lov til at lægge en hånd på min meget meget ømme nakke og skulder.

Jeg giver lov og mærker noget jeg aldrig har prøvet før. Hænder der skruer op og ned for varmen og en skulder og og nakke der langsomt blev mere og mere blød og medgørlig.

I dag er jeg kun lidt øm og men har fuld bevægelighed i skulder og nakke….skønt!!!!

solen

19 meninger om “Healende hænder

  1. Hej AnnetteSpændende, der er bare nogle, der kan den slags. Jeg oplevede engang at en der healede mig, måtte forlade mig et par minutter. Hun fortalte bagefter at hun fik kvalme og skulle kaste op! det havde hun aldrig prøvet før;-)kh lone.g

  2. Jeg har oplevet det samme ved et par lejligheder, så nu går jeg varmt ind for healing. Ville bare ønske, at jeg selv kunne det samme (det KAN læres, siges der…) 😉

  3. Heisann! Vi skal visst nok alle ha disse healingevnene, vi vet bare ikke å bruke dem, er det meg fortalt.Jeg prøvde en gang å ta bort hodepinen til den yngste sønnen min. Det gikk ikke!Godt det er noen som kan ;:OD)og at du fikk kontakt og var et mottakelig "objekt". Skjønt at smertene forsvant. Håper for alltid!

  4. Ja, det finnes mye mellom himmel og jord vi ikke kan forklare:) Alternativ behandling er så absolutt et forsøk verdt:)) Herlig Annette:)))Klem fra meg:)

  5. Det var godt for dig.Jeg tror, at alle mennesker har de evner, men nogle er meget dygtigere en os andre. Jeg er blevet healet flere gange, og det er dejligt.God aften Brittsol

  6. Så bra 🙂 Når min kjæreste, familie eller venner har ømme skuldre og nakke så kommer de til meg 🙂 Jeg har vist varme hender og er god til å masere. Har ikke lært det no sted, har alltid vært sånn helt siden jeg var barn :)Takk for koselig kommentar hos meg 🙂

  7. Det er fantastisk at der findes mennesker som kan den slags. Og super dejligt at det netop er en af dine gæster der kan når du nettop har haft ondt. Skønt at det nu går fremad. :)HA' en dejlig dag. Knus

  8. Wauw, fantastisk Annette – sådan noget har jeg kun læst om, men hvor er det dog dejligt, at det hjalp dig!Ha' en skøn dag 🙂

  9. Ja det er ret vildt.. jeg har en kollega der kan det samme.. det er SÅ underligt.. Hav en herlig dag forhåbentlig uden smerter. :-))

  10. Jeg har også vært så heldig å treffe slike folk. En gang på hurtigruten, satte meg ved et bord sammen med en fremmed dame. Plutselig begynte hun å spørre meg om jeg hadde vondt både her og der. 😉 Det endte med at hun behandlet meg og jeg har brukt henne også senere. 😉 Ta godt vare på slike gjester. 😉

  11. Ja det er vist mere mellem himmel og jord, eller mellem hænder…godt at det hjalp og meget pænt af gæsten at hjælpe dig..;-D knus..

  12. Nogle mennesker har bare de evner og skønt når der bliver givet ud af det og det hjælper – dejligt for dig – ha en rigtig god dag 🙂

Der er lukket for kommentarer.