Mandag = frisk luft

Det er altså dejligt at skifte værtshusluften ud med noget frisk noget af slagsen.

Turen gik til havnen og det var overraskende koldt på trods af milde temperaturer.

Video 060

Nu har jeg aldrig helt forstået konceptet vinterbadning, men lige nu må de åbenbart slet….de lokale  vikinger.

 

Video 057

Tiden er grå og hvid og sort, men det går mod lysere tider og om ikke så forfærdeligt længe stævner M/S Sagafjord ud igen.

Video 061

Video 070

En jeg kender, har for tiden nogle nogle advarselslamper der blinker og handler om lidt for meget sul på sidebenene, generel dårlig kondi og lidt for veludviklet appetit på søde sager, så med starten af februar står den på motionscenter, nedskæring af sukker og frisk luft……og jeg stiller solidarisk op og deltager i løjerne.

Det skader helt sikkert ikke.

13 meninger om “Mandag = frisk luft

  1. Uf, jeg kender det dér med søde sager og for meget sul – det er sikkert en glimrende idé med motionscentret. Skønt at se billeder uden (ret meget) sne og is… 😉

  2. Det er altid rart med luftforandring :-DGod fornøjelse i motionscentret… jeg er ikke så god til sådan noget, som jeg gerne ville være. Min undskyldning? Jeg har ikke nogen at følges med 😉 Holder den?Det var meget uheldigt med din ryg – jeg håber søreme, du kan slippe af med den erhvervede skavank for altid.

  3. Det er efterhånden et stykke tid siden de lukkede for vinterbadning, der er konstateret coli-bakterier eller noget andet skrammel i vandet.. og vinterbaderne er trætte af det.. :-)Motion er dejigt, må nu indrømme jeg foretrækker at det sker udendøre, og ikke lukket inde i et motionscenter.. :-))

  4. Dejligt billeder fra havnen af. Jeg kan ligefrem fornemme kulden i dem. Men det er dejligt at vi nu, selvom det gr langsomt, er på vej mod lysere tider. 🙂

  5. Vi går lysere tider i møtet og da er det godt å komme seg ut. Så får man litt mosjon med på turen:)) Jeg har gått på speilblank is i dag…men med piggsko:)Nyt kvelden, klem fra meg:)

  6. Jeg synes, det er flot, at du er solidarisk og går med i motionscenter 🙂 Det er dejligt at se M/S Sagafjord igen, den minder mig om en stor fest for nogle måneder siden. Sådan en travetur gør godt – jeg har også nydt frisk luft, men der ligger vand overalt, så mange haver er næsten fuldstændig oversvømmet.Klem og ha' en skøn aften, Annette!

  7. Greetings. It is nice to blogs, about other people, culture and nature. Come see the pictures Teuvo blog and tell all your friends why you should visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag to rise higher in my s blog. Merry started 2011 years Teuvo Vehkalahti Finland.

Der er lukket for kommentarer.