Svært at få armene ned

Holdfoto 2011

Billedet er lånt på DHF’s hjemmeside

De gør det altså godt. De danske håndboldherrer…..
Også denne turnering følger jeg og så længe drengene er med er neglene malet rødeVideo 003

19 meninger om “Svært at få armene ned

  1. Havde jeg ikke haft en mand, der går meget op i den slags ting, ville jeg heller ikke have anet, hvad der gikj for sig, men som det er, er jeg nærmest tvangsindlagt til at følge med – i hvert fald på sidelinjen.Jeg tror jeg vil foreslå ham at tage rød neglelak på… 😀

  2. He, he. Flotte negle. Hvis det går dem rigtigt godt kan du måske få malet lidt hvidt på, så det bliver til flag? Aner ikke hvor eller hvem der spiller :-)Dejlig dag til dig fra Laura 🙂

  3. Det ser rigtig flot ud med dine røde negle!Jeg er fuldstændig sportsblind og vidste ikke engang, at der er nogle vigtige kampe i øjeblikket ;-)Klem og ha' en dejlig dag!

  4. Sådan – det er en rigtig fin måde at vise det på – måske to små hvid slettelak stribe på tommelfingernelen, bare sådan. :)Ha' en dejlig aften Annette. 🙂

Der er lukket for kommentarer.