Verdens bedste håndbold ??

Intet mindre end en fornøjelse at følge håndbolddrengene i endnu en gysende suveræn sejr. Sikke de kan! Som individualister og som hold…..!!!  Og det sidste tæller i min bog allermest.

Nøj  hvor skal der hujes og klappes på søndag !!!

Aftenen var på hjemmefronten blev godt bakket op af en lækker tappas menu med glimragende italiensk rødvin……Video 009

16 meninger om “Verdens bedste håndbold ??

  1. Heisann! Jeg fulgte med håndballkampen hos min far. Dere var veldig gode, men dessverre ikke bedre enn franskmennene.Kjempebra innsats hele veien, bare de siste minuttene ødela resultatet!Bedre lykke neste gang ;:OD)

  2. Selv jeg er begyndt at interessere mig bare en anelse for håndbold 😀 De er godt nok go'e, de drenge. Og hvis du lige kunne komme og servere sådanne lækkerier for os i morgen, så giver vi en rigtig god vin til… holddaop, hvor ser det altså superlækkert ud!

  3. Kære AnnetteJa, sikke en kamp… og jeg glæder mig til i morgen og de danske mænd skal først spille til sidst!!!! jubiikh Lone.g

  4. MUMS, hvor ser det godt ud – med både danske og spanske delikatesser ;-)Jeg er ikke spor sportsglad, så jeg glæder mig bare over at hele Danmark er i godt humør :oD

  5. Jeg har ikke set nogle af kampene, men hørt lidt på radioen. I går valgte Ole Lukøje at arrivere meget tidligt, så Rimkogeren og jeg snorkboblede, da bolden var i spil. Over midnat nettjekkede han kampens resultat og mente nok, at han burde vække mig og fortælle om sejren 🙂 Det er skisme flot, helt afgjort, og i morgen må vi finde klaphattene frem! Og delikatere sig i lækkerier som dine, mums, vil ikke være ringe 😀

  6. Ja man kan blive helt grebet af det danske hold – de er da fantastiske og sikke et lækkert veldækket bord – lige mad efter min smag :))

Der er lukket for kommentarer.