En “morfar”

Nogen af jer kender min forkærlighed for pyjamas som hyggebeklædning.

Jeg ved ikke noget bedre end at sjaske rundt i løst og komfortabelt tøj. blødt og lunt, helst.

Damepyjamaser har den ulempe at de efter en vask eller to bliver for korte i benene, så jeg har taget konsekvensen og købt 2 morfarpy’er. Totalt gammeldaws stribede hyggelige flonelsting……..Billede 012

Te på kanden, lækker pyjamas, uldne sokker og en god bog. Så bliver sådan en aften ikke hyggeligere. Og sådan var aftenen i går.

Ha en herlig torsdag alle sammen.

9 meninger om “En “morfar”

  1. Annette, Annette, Annette… Jeg tror, jeg ville elske at bo sammen med dig! Måske vi så kan bytte pyjamas'er, for jeg har korte ben og længere overkrop 🙂

  2. Jeg kan sagtens følge dine "morfar-tilbøjeligheder". Jeg købte selv en stribet flonelsnatkjole på udsalg – sådan én tyk, varm, lang ting – og jeg ELSKER at have den på… 😉

  3. Jeg tror der er mange i den klub 🙂 Jeg selv og min datter melder os under herrepyjamasfanerne – Tim vil også helst have sit nattøj her fra DK – han siger, det er meget bedre, varmere og blødere end det, man kan købe i UK.Det kom godt nok lidt bag på mig…Faktisk er der nogle mænd (bl.a. min og Charlottes), der synes, det er noget så nuser, at deres kvinde render rundt i for stort nattøj – det behøver ikke altid at være frækt 😉

  4. ja det er hyggeligt med noget lunt og blødt, jeg forskellige natbukser, herre-shirts og en gammel bomuldscardigan som er mit foretrukne aftenhyggetøj..God torsdag til dig..;-D

  5. Hejsa Annette♥ Åh det var smart for det er fektisk rigtigt med at de bliver for korte i bene – nogen gange er de også sådan fra starten he he. Menuen til din fødselsdag lyder bare så lækker. Husbonden fylder 50 i år så dejligt med inspiration. Først skal jeg have ham overtalt til at blive fejret. Ha en dejlig dag!

  6. Det lyder bare rigtig dejligt – jeg kan godt forstå, du holder af blød hyggebeklædning! Det tror jeg vi alle gør. Jeg har købt en py i H&M.Klem og en skøn torsdag til dig 🙂

Der er lukket for kommentarer.