Maveupdate

Jeg bliver hjemme !!!!
Og har ingen planer om at fjerne mig længere væk fra toilettet og gulvspanden end højst nødvendigt.
I morgen skal jeg dog være frisk,
for da går turen til Emmaus Galleri i Haslev hvor min gamle dansklærer i realen udstiller.
Han laver både meget religiøs kunst men også enkle hverdagsmotiver
Billede 013
Denne reproduktion af Schmidt har fulgt mig i mange år og hænger nu i køkkenet.
Primært glæder jeg mig til at hilse på manden igen, og ham og hans pædagogiske evner vil jeg helt sikkert fortælle mere om på et andet tidspunkt.
16 meninger om “Maveupdate

  1. Åh, hvor jeg, lige som alle de andre, føler med dig. Jeg vil næsten hellere have influenza og 40°i feber end at ligge der og brække mig. Uf, det er slemt.Rigtig god bedring – jeg håber, du klarer turen, så du kan få hilst på din gamle lærer.

  2. Det er simpelthen noget af det værste der findes, sådan en gang mavehalløj. Jeg håber bestemt, at du bliver klar til udstillingen. Knus og en rigtig god bedring til dig.

  3. Håber maven er kommet i orden 🙂 Det bliver da spændende, at skulle møde din gamle lærer – ja vi er jo nogle der gik i skole dengang der var noget der hed realen 🙂

  4. Godmorgen, Annette, jeg håber du er blevet rask igen, så du kan køre sydpå og se den spændende udstilling. Jeg glæder mig til at læse om din gamle dansklærer, som vist har gjort et dybt indtryk på dig.Klem og ha' en dejlig lørdag 🙂

  5. Æv for maven da, men der er rigtig mange der har maveinfluenza/roskildesyge i øjeblikket…Håber du er klar til udstilling…;-D god weekend og knus til dig..

  6. God bedring – jeg har efterhånden måttet lære, at man kan gøre meget for at hjælpe maven og fordøjelsen i det hele taget, og det er jo nødvendigt, når man er i min situation. Jeg håber virkelig du får kontakt med kunstneren og læreren, og jeg tror at han vil blive meget, meget glad!

  7. Også jeg ønsker dig god og hurtig bedring, Annette. Det vil være for ærgerligt, hvis du ikke får talt med din gamle lærer i morgen!

  8. Rigtig god beslutning. God bedring og sørg for at få noget vand men ikke for koldt. :)Den udstilling lyder da vild spænende og når det så ligefrem er en du kender, så gir' det altså en ekstra dimension. 🙂

  9. Puha Annette – god bedring♥ Tror du ikke der er enset så meget ud til imorgen at du kan komme afsted. Ville være ærgeligt at gå glip af. Hvor er klosteret smukt og hemmelighedsfuldt på sådan en diset dag. Hvis du har det meget slemt kan man få piller mod kvalmen på recept. KNUS♥

Der er lukket for kommentarer.