Hverdags-billeder 1

Jeg så inde hos Belladotta en sjov lille leg som jeg også lige hopper med på.

Min taske og dens indhold i dag. Retfærdigvis skal det siges at den lige præcist i går blev trimmet for gamle bon’er og diverse dosmerlister.

Billede 155

8 meninger om “Hverdags-billeder 1

  1. En rigtig god taske, når du medbringer så mange ting. Dog synes jeg, der mangler noget, nemlig et fyrtøj, men du er måske på nedtrapning, så at du skal "nasse" dig til ild ;-?

  2. Jammen så er du da klar til det hele. Jeg samler altid dagens dimser i min kurv men hvad skal jeg da så gøre hvis jeg mangler en strib i løbet af dagen?

  3. Tak for din hilsen :-)Lidt drilleri fra mit rimkogeri:”Jeg får hede breve fra en sød elskerinde,Hvor skal jeg gemme dem, så madammen dem ej kan finde?”over en stille bajer forhørte forsigtigt sig Aske.”Såre enkelt!” lød der fra Frede den Fede,ham som altid med et godt råd er rede.”Et sted hun aldrig vil finde dem:Bunden af hendes dametaske!”

  4. nååå du har billeder af dine små dyr 🙂 sjovt at se om folk er ryger eller gå med meget sminke eller hvad de nu har med … lidt hyggeligt 🙂

Der er lukket for kommentarer.