Vitaminer

Jeg har besluttet at jeg i 2011 vil prøve at holde lidt styr på hvilke bøger jeg egentligt får læst. I perioder sluger jeg bøger og i andre perioder står det lidt mere stille.

Læst i 2011:

  • Ken Follet:  Uendelige verden
  • Poul Jørgensen:  Transmissioner fra Kongehuset
  • Anne Fortier:   Julie
  • Lotte&Søren Hammer:   Svinehunde
  • Sara Blædel:   Grønt støv
  • Sara Blædel:   Kald mig prinsesse
  • Sara Blædel:   Kun ét liv

                   

Der skal også andre vitaminer til !!  I mange herrrens år har jeg taget Longovital hver dag, men i sidste uge kunne jeg ikke lige finde sådan nogle til en pris jeg ville betale….og så stod de her der pludseligt….

Billede 154…….og jeg tænkte ja hvorfor egentlig ikke. 

Spiser du vitaminer ??

15 meninger om “Vitaminer

  1. Jeg kan også godt lide at styr på hvad jeg når at læse. jeg har fundet ud af at Litteratursidens muligheder for at lave lister, er en ret god måde at huske titlerne på. Så kan man lave et helt arkiv, – en liste for hvert år. Du kan oprette en profil på siden og så kan du blogge og lave lister og anbefalinger af de bøger du holder af. Jeg har f.eks laver denne liste for 2011, og jeg har ikke fået de allernyeste titler medhttp://www.litteratursiden.dk/lister/laesning-i-2011

  2. Hold da op, en masse du har læst allerede i år. Jeg får hverken læst eller strikket noget særligt i denne tid. Jeg spiser ikke vitaminer i pilleform.

  3. Din læsehest :-)50+ hvorfor nu det????Jeg spiser også vitaminer + D-vitamin om vinteren.Jeg har en side på min blog (lige under "hovedet") hvor jeg skriver ind hvilke bøger jeg har læst. Så har jeg det samlet.

  4. Ork ja – altså mht. vitaminer 😉 Både unikalk med d-vitamin og multi-vitamintabletter. Du har haft travlt med at læse. Jeg er "kun" i gang med bog nr. 3 i år. Jeg har lavet en liste de sidste par år over hvad jeg har læst – det er lidt sjovt at se og kan måske inspirere andre (kan ses på min blog) God mandag 🙂

  5. @Madame….Blædel er ny for mig, men da jeg fik den seneste i julegave måtte jeg jo skaffe de første og igang med at læse :-))@Anne…Og det er ikke engang blevet til lige så meget læsning som jeg plejer :-))@Margrethe…Med min kost SKAL der vitaminer til og vitaminerne til hjernen kan jeg slet ikke undvære :-))@Catarina…Når man kan se så sund ud som du gør UDEN vitaminer får du sikkert aldrig brug for dem :-))@Renate…Der er sikkert en en god pointe i ikke at spise den samme slags vitaminer igennem mange år, hvad jeg ellers har gjort. Nu står der +50 på glasset og det er lidt rart :-))@Annemarie…Syns du ikke Potter-bøgerne er fantastiske ??@Guri…Ja fiskeolie skulle også være godt for alt muligt :-))@Rigmor…Jeg kan vist også bedst lide bøger med blød perm, de er bare nemmere at læse i sengen :-))@Inge…Du får helt sikkert dine vitaminer på en naturlig måde :-))

  6. Du har allerede fået læst mange gode bøger i år.. hvad kan det ikke blive til… :-)Nej jeg spiser ikke vitaminer i pilleform, men jeg håber jeg får dem på anden måde..

  7. Ja jeg leser bøker, men ikke med stive permer. De er så vanskelig å holde når man ligger i senga. 🙂 Og vitaminer……tja det går vel litt opp og ned på det området også. 🙂

  8. Oyyy for en lesehest du er ;)Måtte le av vitaminene dine ;)Klart alle over 25 år finner ut at vitaminer er en lur ting,jeg har mange vitaminer,litt smør på flesk som mamma sier. Har hørt at det ikke er lurt og putte i seg for mye så jeg bytter litt på dem uke etter uke ;)Og mannen min,han får dem tilsendt i posten så her kan jeg bare velge og vrake i vitaminer. Har aldri kjøpt selv ;););)Klems

  9. sikke dog en masse du har fået læst, jeg plejer også at læse meget, men har dog fået læst et par Harry Potter bøger…Jeps tager også multivitamin, ekstra D og fiskeolie…God mandag til dig..

  10. Hold da op hvor har du allerede fået læst meget Annette. :)Jeg har aldrig spist vitaminer, ikke engang da jeg var barn. Måske jeg en dag begynder, hvem ved, men lige nu får jeg stadig alt hvad jeg behøver igennem kosten. 🙂

  11. Sikke masse du har fået læst, Annette 🙂 Jeg er ikke så god til at få sat mig og læse ;)Jeg tager også vitaminer hver dag ekstra D-vitaminer om vinteren.

  12. Hvor er det flot, at du har nået at læse så meget i 2011 – jeg har vist kun læst fire eller fem bøger. Jeg kan se, at du er Sarah Blædel-fan, hende har jeg endnu ikke læst noget af. Ja, her i huset tager vi Omnimin vitaminpiller, ekstra kalk, magnesium C og D.Klem!

Der er lukket for kommentarer.