1. præmie

Når man jeg allerede på årets fyrretyvende dag vinder 1. præmien som fjols i kategorien Hvor dum har man lov at være, kan det formentlig kun gå fremad.

Når det oven i købet drejer sig om noget som er dumt, at det absolut kun egner sig til drøftelse i en kvindebasisgruppe og vennerne bør skånes for detaljer (selvom vi ved gud så er tilbage i drøftelsen om hvad venner egentlig er), vil jeg bare nøjes med at fortælle at

  • jeg har tildelt mig selv en præmie,
  • at jeg tager en solid druktur i morgen (vi kan jo klade det præmien)
  • og iøvrigt holder telefonen slukket de næste dage. Og derefter kan det være (måske) at jeg fortæller.

1. præmie

14 meninger om “1. præmie

  1. Du godeste, Annette – det lyder voldsomt, men som Bente siger, gør du det da enormt svært at styre sin nysgerrighed.Jeg håber du får druknet din ærgrelse godt og grundigt og bagefter 'bare' har lært af whatever it is.God weekend trods alt.

  2. Jeg håber, at du får druknet præmien og derefter sætter generel stor pris på dig selv ;-)Man taler om venner og gode bekendte, og mon ikke at en del af førstnævnte egentlig tilhører den anden gruppe? Ellers skal tolkningen af venner vist nedtones!!

  3. Uha, du pirrer jo vores nysgerrighed, men jeg tror bestemt ikke på, at du skulle være dummere end os andre – vi er en del, der har dyrekøbte erfaringer med os … :-)Klem!

  4. det er menneskeligt at fejle så du er helt normal og den der første præmie burde jeg tildele mig selv tit :)en solid druktur er ikke at gå i vejen for heheop på hesten igen :)ha en dejlig dag 🙂

  5. Surt.. men trøst dig en anelse med at det man ikke dør af, bliver man klogere af.. 🙂 Sorry hvis det er fuldstændig malplaceret..

  6. Jamen dog! Vær nu ikke så hård ved dig selv. Vi begår alle fejl. Ellers kunne vi ikke have erfaringer at agere ud fra 🙂 Jeg har masser af erfaringer! ;)Trøstekram

Der er lukket for kommentarer.