Ikea, here I come

Jeg har taget konsekvensen af grislingernes behov for at brede sig, og har solgt min sovesofa.

Og med det forbehold at køber ikke springer i målet, men faktisk dukker op på søndag med penge og en trailer og skiller mig af med den meget store sofa, triller jeg en tur i Ikea på mandag efter noget andet at sove på.

Formentlig bliver det den her:

ny sovesofaHvis du klikker på billedet dukker diverse specifikationer op…..

Den er selvfølgeligt meget federe i hvid, men mon ikke  det er en kende for sart til mig og grislingerne?

10 meninger om “Ikea, here I come

  1. Jeg har hvide IKEA-møbler (sofa, lænestol og puf) OG stor hund. Ikke verdens klågeste valg set i bagspejlet. Men det er smukt og heldigvis kan betrækket tages af og smides i vaskemaskinen på 60 grader, så det fungerer alligevel.Og så har jeg det lidt sådan… andre farver er jo lige så snavsede, man kan bare ikke se det!

  2. @Annemarie…Hahaha, så vittig du er ;-)@Tove…Ja den skal nok blive god :-))@KirstenK…Ja den er da meget hyggelig :-))@Madame…Hvidt vil heller ikke du her. Jeg spiser mad i min sofa og har jo da også grislingerne omkring mig ind imellem :-))

  3. Den er rigtig fin, Annette, og grislingerne bliver sikkert begejstrede! Jeg ville ikke vælge en sofa i hvid – det havde jeg i 20 år, fordi husbond netop havde købt en dyr, hvid sofa, da vi mødtes. Klem og en dejlig lørdag til dig 🙂

  4. Fin sofa du har valgt til grislingerne, skal du sove i buret?…Håber at du får den anden solgt, så du kan få ny sofa..Knus til dig..

  5. @Runa…Ja hvis den store ikke bliver solgt skal jeg naturligvis ikke købe ny ;-)@Margrethe…Ja det kan endda udskiftes med en anden farve hvis de lyster skulle opstår :-))

  6. Jeg synes det er rigtig fin med den lille tern. Det er et godt valg :-)… og så kan betrækket jo vaskes, herlig sidegevinst 🙂 Held og lykke med købet.

  7. Måske grislingerne ser sit snit til, at indtage den nye sovesofa når den ankommer :-)Håber tingene falder på plads og turen til Ikea 🙂

Der er lukket for kommentarer.