Der mangler no’et

Billede 160

23 meninger om “Der mangler no’et

  1. Får vi også et billede, når den nye sovesofa er på plads? Ang. spam, så er WordPress god til at sortere det fra, uden I behøver at bevise, at I er levende mennesker, men hvis ikke det kan gøres anderledes hos din udbyder, ville jeg nok beholde ordkontrollen. Selvfølgelig er den irriterende, men jeg har vænnet mig til det – men ikke til, at min kommentar forsvinder, fordi der går et eller andet galt. Det sker ret tit, synes jeg. Ikke specielt hos dig, det rammer lidt tilfældigt hos jer, der bruger Blogspot.

  2. Ja, der ser da lidt tomt ud…håber ikke du skal sove på gulvet…MHT spamkontrollen… Jeg har prøvet at slå min fra men fik så meget l… at jeg blev nødt til at slå den til igen…

  3. Hihi.. der er sørme blevet tomt.. gætter på der mangler en stol og måske lidt soveplads til fruen.. :-)Det bliver da skønt med lidt mere plads, skal den blå stol så ind igen.. ;-))

  4. Å det er jo en plet drømme der står og venter på en ny sofa.Min blogudbyder har et meget fint spamsorteringssystem der sorterer næsten alle spammails fra. Det fungerer upåklageligt.

  5. Jamen, så er der jo plads til den nye sofa! Man kunne selvfølgelig også købe et billiardbord i stedet for. Eller du kunne bygge en kæmpestor modeljernbane. Du kunne også købe en multifunktionel fitnessmaskine…… Kort sagt: jeg synes du skal overveje, om du virkelig har brug for en ny sovesofa. Pladsen kan jo bruges til så mange andre spændende ting…. *GGG*

  6. Sikke en masse plads du fik, godt at sofaen blev hentet…Så skal du ud og snolde i morgen måske? Sover du hos grislingerne i nat ? hehe…God søndag…PS synes nu ikke at det er besværligt med ord-kontrol, det er ok så man slipper for spam…

  7. Ny sovesofa lyder lækkert :)Jeg skal indtaste det der specielle ord for at undgå spam. Er det det du også mener?Jeg har slået min fra for at gøre bloggen mere brugervenlig, og jeg har endnu ingen spam fået.

  8. @Koh…Er det ikke kun spam-ord kontrol der er aktiveret ?? Sådan er det sat, ihvertfald, og sidst jeg slettede den blev jeg overfaldet af spam.Ja nullermænd mangler for en kort bemærkning. Den slags har det med at komme igen og igen :-)) Og så en ny sovesofa….

Der er lukket for kommentarer.