Lettere grad af panik

Så fik jeg taget mig sammen til at se det dersens festlokale i bebyggelsen i går. Det er godt nok lidt trist, men den slags kan der jo gøres noget ved.

Meget værre er det at, al musik, sang og dans skal være stoppet til midnat og de sidste gæster skal være ude senest kl. 01:00…Dér knækkede filmen for mig.

Lige nu, i skrivende stund, aner jeg ikke hvad jeg så skal….

fest forbudtfest

17 meninger om “Lettere grad af panik

  1. Jeg ser umiddelbart to muligheder.Enten starter du festen så tidligt på dagen, at gæsterne ved midnatstid alligevel burde gå hjem. Eller også kunne du måske finde et forsamlingshus lidt ude på landet. De har sjældent den slags restriktioner, da der ikke er naboer, der er generet af larmen.

  2. Det kender jeg også fra vores beboerhus – som vi af samme årsag aldrig har brugt. Vi har forstyrret vores egne naboer i stedet 😉 Men det er selvfølglig heller ikke hver lørdag. Jeg kan sådan set godt forstå reglerne, men det er bare ikke gode betingelser for at få sig en fed fest. Jeg håber, du finder en løsning.

  3. Ja det er tidligt – men sådan er det også i vores beboerlokale. Der bor jo folk rundt om lokalet så der er klare retningslinier for hvor lang tid man må spille musik. Håber du finder et andet godt sted.

  4. Hvordan kan de næsten tillade sig at kalde det er festlokale, med de åbningstider :(Håber du finder noget mere egnet som ikke koster en bondegård. Knus

  5. her går det opp og ned for deg. Har sett tilbake på dine innlegg, fra utro "ikke-ex-kjæreste" til festlokaler. Mannfolk tror de eier verden selv om de er Danske eller Norske, og du er vel som oss andre kvinner tror det beste om andre til det motsatte er bevist. Men nå håper jeg du holder han på armlengs avstand. 😉 Han vet jo at han kan bruke deg som en jojo.Festlokale??????? Skal du feire bursdag eller ……..??? Å stoppe en fest kl 01,00 om natten er vel ikke mulig hos dere heller. Så finn deg et annet lokale. 😉 Ønsker deg alt godt stå på livet er godt uten menn også 😉

  6. Øv hvor gennemført træls.. min første tanke var også at starte tidligere.. 🙂 Er nu sikker på du finder ud af et eller andet.. :-))

  7. Jeg vil sige som Kisser, at du kunne starten festen lidt tidligere. Men jeg kan godt forstå, man skal tage hensyn til naboerne i bebyggelsen. Pøj pøj, jeg håber, du finder en god løsning!

  8. Kan festen starte på et tidligere tidspunkt på dagen?I hvert fald er det kedeligt, at der sættes stopklods i den ende hvor festen for alvor begynder.Pøj-pøj med en ny løsning…

  9. Jeg forstår din panik…musikken stoppe til midnat og alle gæster gå hjem kl 0100…jamen det er jo der hvor festen først for alvor er kommet igang…Måske lokalerne kun er beregnet til eftermiddagskaffe!Håber du får en dispensation eller finder en anden udvej!

Der er lukket for kommentarer.