Der var jo lige den der håndboldkamp

AGK mod Mors-Thy i Ballerup Super Arena. Og så var der mig og een af mine gæster på Kaninen der tog med. Og vi fandt da en p-plads langt langt væk og gik og gik, men nåede det og deltog i en fest af den anden verden.

Nu skal det siges at jeg faktisk aldrig sådan har været til sportsarrangementer i haller, så jeg vidste ikke helt hvad jeg forventede og mente nok at det var a la når vi ser een eller anden kamp på TV.

Men hold da op. Derude i superarenaen forstår de at holde fest. Der var en sanger på banen, lys og flag og klap og bølger og hva’ ve’ du ha’ !!!!

Og heldigvis vandt AGK (andet havde også været skuffende) og det er ikke sidste gang jeg deltager i sådan en fest.

collage

14 meninger om “Der var jo lige den der håndboldkamp

  1. Firmaet jeg er ansat i sponsorerer Aalborg DH, så vi får lejlighedsvis billetter til disse kampe… det er en herlig fest og henlt anderledes end at sidde hjemme 🙂

  2. Heisann!Gratulerer med seieren!Er nå tilbake fra en uke på Tenerife.Så bloggen min framover vil nok bære preg av det.Ønsker deg en uke med sol og varme. Tok med litt hjem som jeg deler med deg?

  3. Jeg har aldrig været til en sportskamp, men det lyder som en stor oplevelse…… selv om det ikke er noget for mig, så kan jeg godt forstå at folk bliver grebet af det. *S*

  4. At være til sportsarrangementer er noget af det bedste. Begge drenge er stoppet med basketball iår og jeg SAVNER kampene. Ser ud til at det er med stil og feest når der spilles i den hal. Øv så de problemer du har med festlokaler. Håber der er en løsning. Ha en dejlig dag♥

  5. Har aldrig været til håndboldkampe – men derimod fodboldkampe – både i superligaen og landsholdet – og der skal jeg da lige love for der også er stemning – det smitter på en dejlig måde 🙂

  6. Jeg har været til mange håndboldkampe i tidernes løb og der er i hvert fald altid knald på. Selvom jeg tror at det er blevet "værre" de sidste år. Men fed oplevelse. Tror også jeg snart vil afsted til en :-)God aften til dig.

  7. Sådan noget har jeg aldrig overværet, men jeg vil gerne tro, det er en helt enestående oplevelse! Lidt som at overvære en koncert, måske?

  8. Det er nok noe helt annet å være tilskuer der enn å se på tv:)) Man blir jo revet med selv om interessen ikke er stor:))Ha en fin dag Annette, klem fra meg:)

  9. Det lyder til at have været en uforglemmelig aften. Jeg har også prøvet at være til live kampe med landsholdet og sikke en larm, men sjovt. 🙂

  10. Ja det er meget anderledes at være tilskuer OnSite, end at sidde derhjemme foran tv'et og se kampen.. Lyder som en herlig fest du har været til.. :-))

Der er lukket for kommentarer.