Efterlysninger…..mange tak !!

Bloggen  og den virtuelle verden har været langt væk på det sidste, men jeg er her stadig, eller igen, eller noget.

Så her kommer lige en lille opdatering af den sidste lille måneds tid.

Jeg har reflekteret over mine forskellige bevæggrunde. Hvad er det f.eks. der får fik mig til at holde fast en mand som på ingen måde er sund for mig. Hvad er det der gør mig så ked af det, såret, skuffet…you name it ??  Når jeg glimrende ved at han alligevel kun tænker på sig selv og sine behov.

Det er jo ikke somom jeg ikke udmærket ved at jeg er så meget meget mere værd.

Det har altså fyldt meget, og ind imellem har jeg druknet diverse patetiske tankerækker væk med nogle gennenført våde byture.

Jeg har sågar sovet i arm. Med en mand med stærke arme. Og det var dejligt. Dejligt at være værdsat i nogle timer en stille nat.

Og ja, det var en gæst fra Kaninen, og ja jeg burde muligvis efterfølgende have moralske tømmermænd, men de er altså udeblevet.

Og nej, DET skal ikke fortsætte, for hverken han eller jeg er det fjerneste forelskede.

De sidste 14 dage har jeg arbejdet en del ekstra. Kollegaen blev syg i sidste uge, og i denne uge er Chef på den ferie vi samlede sammen til ham i anledning af jubilæet. Og dagene skal jo dækkes ind, så kollega og jeg har delt Chef’s vagter. I dag var min 5. arbejdsdag og jeg tager weekenden med. Jeg er småforkølet og har lidt skurren i halsen, men jeg drikker skoldhed vand med citron, honning og rom og lægger mig først på mandag. Basta!!!!

Men hvad har alle reflektionerne ført med sig ?

Jeg har fået styr på hvad jeg ønsker mig af mit liv…….At remse det hele op vil føre for vidt, men een af de ting der står øverst på ønskelisten er at flytte til Hedehusene. Ideen er kastet ud i netværket, og lige pludseligt lykkes det.

Jeg er vild med Roskilde, men jeg er træt af at køre omveje for at undgå ex’en. Jeg er også træt af at skulle huske på hans indkøbsvaner og tidspunkter, og har på ingen måde lyst til een gang til at krybe rundt langs reolerne i Kvickly fordi jeg har fået øje på ham.

Jo da, jeg ville ønske jeg kunne være voksen og moden omkring det og med oprejst pande hilse ligegyldigt på ham (og kæresten), men jeg gider sgutte være voksen på den måde.

Faktisk har jeg lyst til at være teenageagtig i en periode af mit liv. Jeg har ingen andre forpligtelser, end dem jeg skylder mig selv.

Og af lige den sidste grund har det også varet længe før jeg kunne sætte mig og skrive lidt her. Nu er der gået hul på bylden, og jeg regner med at være her igen. Sådan ind imellem.

Et kæmpe TAK til jer der har efterlyst mig….i ved selv hvem i er……

 

Billede 092

PS: Tulipanerne fik jeg en fredag aften af nogle af verdens sødeste værtshusgæster, som syns jeg fortjente dem.

15 meninger om “Efterlysninger…..mange tak !!

  1. Der er absolut ingen grund til moralske tømmermænd. Nogen gange har alle bruge for en "rebound guy" – aner ikke hvad sådan en hedder på dansk. Hvis det overhovedet findes på dansk? Jeg ved det ikke, men det burde findes!!!!!!

  2. Hvor skønt at du ligesom har fået fat i den lange ende – eller ved hvor enden er… jeg har ikke så meget forstand på det med mænd – jeg har jo været gift i så mange år, at jeg har glemt alt hurlumhejet fra ungdommen. Et kan jeg dog sige, nyd et par varme arme, når der er behov- uden moralske tømmermænd – sex er godt og dejligt – også uden at det skal vare for evigt.Kram fra mig 🙂

  3. Som jeg nok havde tænkt. Ja du har sikkert fat i noget af det rigtige. Satans som de mænd kan tage livet af en. Jeg håber at du finder lige det sted du ønsker at bo, få andre rytmer og afstand, som giver fri vejrtrækning. Jeg "lytter" fortsat med her fra Nordfyn.Ha' det godt Annette.

  4. Dejligt at du lader høre fra dig, jeg har savnet dine indlæg :)Tror på, at du nok skal finde en balance i dit liv – det er ski ikke altid ligetil og nemt at forcere livets bump ;)Håber du hurtigt får bugt med forkølelsen og bliver frisk til at nyde dine fridage 🙂

  5. Så koselig å se at du er tilbake og at du har funnet ut av viktige ting i livet ditt, begynte å lure på hvor du ble av. Ønsker deg en fin lørdag og lykke til:)

  6. Jeg har også tænkt på dig og savnet dine indlæg. Det er godt at høre fra dig igen. Det lyder som en god beslutning med at flytte. Skønne tulipaner du har fået! God weekend.

  7. Hej søde, godt at høre fra dig igen, regnede også med at du havde travlt med at pleje dig selv og få lidt styr på tingene….Fin idé at flytte lidt væk fra det hele, kan jo også være du får en lidt større lejlighed.;-) Og selvom man er voksen er det jo ingen garanti for at have fuldt kontrol over eller styr på følelserne…dejligt at du er tilbage har savnet dine indlæg, og pas nu på dig selv..Knus..

  8. Tid og fred er det du trenger, total endring av livet ditt kan være en ide ja. Nå får du ta til vette og ta vare på det ene livet du har, og det er kun deg selv som kan gjøre det. Lykke til.PS: Hadde senvakt på pubèn i kveld og har ennå ikke fått søvn på øynene, derfor sitter jeg har nå og taster til deg.

  9. Jeg er rigtig glad for, at du har fået hul på bylden og er klar til at gå videre i dit liv med dig selv som vigtigste person :)Ting Tager Tid. Følelser tager lang tid.Velkommen tilbage :))

  10. Velkommen tilbage, og ja du har været savnet.Jeg havde en anelse om at det var reflektioner der foregik i dit virkelig liv – og det er trods alt det virkelige liv vi skal leve.Håber du har fået ham skubbet langt langt ud.

Der er lukket for kommentarer.