Mens vi venter

På rent bur, kan vi på skift sidde i dn tomme høhæk:

Billede 171 Billede 172

Og jeg ?

Jeg afventer spændt hvordan hulen jeg overlever 12 timer bag baren med en bragende forkølelse, alt for lidt nattesøvn og et hovede der føles som om det er pakket ind i vat og bomuld.

21 meninger om “Mens vi venter

  1. Dejligt at se dig på banen igen …eller hvad det nu hedder, når du har det så dårligt. Først og fremmest god bedring.Jeg – og andre – har jo nok haft årsagen til dit lange blogfravær lidt på fornemmelsen. Det lader til, at det er nogenlunde på plads for dig, men nok både godt og skidt, at du synes, du er nødt til at flytte for at få ham tilstrækkeligt på afstand; også rent fysisk. Det er drastisk, men hvis det er det, der skal til, så held og lykke med foretagendet – jeg håber du finder en supergod lejlighed. Det var dejligt at få livstegn fra dig 🙂

  2. Også jeg har savnet dig…godt du er tilbage! Jeg har faktisk tænkt hvad du gik og tumlede med siden du var "fraværende" Pas på dig selv…der er ikke så mange andre der gør det og god bedring!

  3. Jeg kan altså stadig forundres i denne blogverden. Tænk at mennesker man faktisk ikke kender, kan komme til at fylde så meget i ens tanker fordi der ikke er livstegn på bloggen. Det har jeg allerede oplevet flere gange. Dejligt at høre livstegn fra dig, og så rigtig god bedring.

  4. Åh, din stakkel. Det lyder bestemt ikke rart. Mon ikke du vil have godt af at komme på hovedet i seng og få varmen under dynerne? Lidt forkælelse hjælper på forkølelser… 😉 Jeg kan heller ikke stå for de små grislinger… 😉

  5. Rigtig god bedring, Annette – jeg håber, du klarede vagten, men det lyder bestemt ikke godt.Jeg kan slet ikke stå for grislingerne :-))

  6. Så utrolig søte de er Annette:) Nå må du huske å ta vare på deg selv:)Jeg har ikke etterlyst deg men jeg har tenkt på deg…og fundert på om jeg skulle spørre etter deg til Inge…Take care, klemmer fra meg:)

  7. Godt at se dig på banen igen, Annette! Det har sandelig 'rumlet' gevaldigt hos dig, men det lyder som om du har taget nogle gode beslutninger og 'man' må være baby, teenager eller olding, præcis som 'man' har lyst!Rigtig god bedring til dig – og klap lige dine dejlige grislinger fra mig 🙂

  8. Hvor er de søde!Dejligt at du er tilbage her på pinden. Har tænkt på dig. Godt at du er ved at få styr på tingene, så de passer for DIG.Fortsat god weekend, dvs. god bedring!

  9. Dejligt at du er tilbage. Du har været savnet rigtig meget. Hvor er det skønt, at du har knækket nogle lænker. Pøj, pøj fremover.PS Husk nu at sætte de små venner tilbage i det rigtige bur.

  10. Dejligt at du er tilbage. Du har været savnet rigtig meget. Hvor er det skønt, at du har knækket nogle lænker. Pøj, pøj fremover.PS Husk nu at sætte de små venner tilbage i det rigtige bur.

  11. Du er modig sådan at lade grislingerne studere husannoncer, medens du ordner deres bolig. De kunne få lyst til meget mere plads :-DRart at læse nyt fra dig, og med det kunne erfare, at du er på rette kurs!Håber din kurvand hjælper, så at du klarer jobbet her i weekenden;-)

  12. Jeg siger som Koh-I-Noor – en sygemelding er vel på sin plads, når du er så forkølet?… Pas på dig og god bedring :)De to små grislinger er bare så charmerende :D..

  13. Det er bare sjovt, når de kryber derind. Vores Totte brugte høhækken som seng det første lange stykke tid – men kun når den var foret :)God bedring og god lørdag

  14. Hvor er de nuttede :)Du tror ikke lige, du skal overveje en sygemelding alligevel? Som bekendt er der ingen, der kommer og siger tak, fordi man arbejder, når man burde passe på sig selv.God lørdag uanset hvad 🙂

Der er lukket for kommentarer.