Alt er vel…….

De sidste snart mange måneder er brugt fuldstændigt egocentreret.

Det har været overvejelsernes tid.

Det har været en tid fuld af opbrud og brud. Pro og contra for bloggeriet er vervejet frem og tilbage mange mange gange.

Det har været måneder fyldt med nye venskaber, hvoraf nogle også er blevet til gode venner.

Der har været en rund fødselsdag, ja faktisk 2.

Der har været en flytning…..den mest kaotiske nogensinde i mit liv.

For at starte fra en ende;

  • at være egocentreret har været nødvendigt for een gang for alle at få ex’en visket helt ud af mit system  –  DET er lykkedes med stort held
  • overvejelser har handlet om hvordan jeg ønsker at leve mit liv (når jeg nu engang ikke er multimilliardær), og det jeg har fundet frem til er at jeg vil leve sjovt og gøre hvad jeg vil.
  • opbrud og brud handler om ex’en og om en flytning……2 ting der egentligt hænger sammen. Det har også handlet om dette forunderlige at kommunikere mere eller mindre dybe personlige ting ud til læsere som jeg ikke egentligt kender og som ikke ved hvor grim og dum jeg også kan være bag den tjekkede skribent der er indehaver af denne blog. Jeg har besluttet at genoptage skriblerierne….fordi JEG godt kan lide det. Det vil ikke blive så ofte som før åsskiftet, for det skal ikke være et åg.
  • Kaninen har bragt mange mange ny bekendtskaber med sig, og jeg er så utroligt heldig at nogle af dem også er blevet til venskaber. Og det er ikke en ringe ting, så sent i livet.
  • jeg fyldte 50 og fejrede med blomster og gaver i massevis på min arbejdsplads. Det blev en fantastisk dag med høj sol, milde vinde og dejlige mennesker fra det glade værtshusmiljø i min nye lille by. Den herlige kone som jeg nu bor til leje hos i vores minikollektiv, fyldte 50 3 dage senere, så der var mange dages fejring på stribe.
  • jeg er flyttet…..i minikollektiv…..og deler nu køkken, bad og spisestue med 2 andre. Een han og een hun. Vi har ca samme niveau for minimumsoprydning- og rengøring så det skal nok komme til at fungere fint. Det kaotiske har bestået i at beslutte hvad der skulle med, hvad der skulle kasseres og hvad der skulle opmagasineres. Også det er lykkedes. Nu er pc’e på plads. Jeg kan finde min seng og ved hvilke kasser bøgerne ligger i. Resten kommer hen ad vejen.

Kameraet har ligget en del stille, men lidt billeder er det lykkedes at tage de sidste par dage.

fødselsdagsblomstercollage

En lillebitte smule af nogle af blomsterne fra den 4. maj.

Billede 1084

Og grislingerne fik lov at flytte med og er glade og tilfredse, skal jeg hilse og sige.

PS:  jeg har 2 værelser i min nye bolig og udsigten fra denne arbejdsplads er ganske dejlig og når jeg løfter blikket fra pc’en kan jeg lige nu se lyslilla syrener.

PPS: her er også have og det projekt (som bliver mit) kommer jeg nok til at underholde med i senere indlæg.

PPPS: og så har jeg vistnok mødt ham der som jeg slet ikke har ledt efter….tror faktisk han fandt mig….hmmmmm.

19 meninger om “Alt er vel…….

  1. Velkommen tilbage – sikke mange ting, der er sket i dit liv. Jeg kan godt forstå, at det har krævet overvejelser og energi. Men det lyder nu som nogle gode beslutninger.

  2. Godt at alt er vel, Annette :-).Nogengange er det godt med en pause – og du har vist haft gang i mange 'gryder'. Dejligt at høre, at du har gang i så mange positive ting :-)KH Gittemay

  3. Det var vist en større omgang 'Ryd op i dit liv', du har været igennem de seneste par måneder 🙂 Velkommen tilbage 🙂

  4. Ikke at jeg et minut troede, at du kedede dig i den blogfri periode, men at du har haft så mange jern i ilden, som tilfældet er, er noget overraskende :-DAlt lyder super, så fortsæt af disse positive baner…

  5. Det er underligt, som man kan gå og "bekymre" sig om personer man aldrig har mødt IRL. Du er jævnligt kommet frem i tankerne her, så det er rigtigt dejligt at høre livstegn fra dig igen.Tillykke med dit nye liv 🙂

  6. Hvor dejligt at læse og se at både du, grislingerne og blomster er faldet til i dit nye hjem. Det er godt nok spændende med et kollektiv!Hvor godt at du er afklaret med x'en. Det hjælper altid, når en anden pludselig fanger ens fokus 😉 Hyg dig med ham og nyd det hele, ikk'?Velkommen tilbage 🙂

  7. Kære Annette. Hvor er der sket meget for dig og hvor har du haft travlt, men det er dejligt at se dig på bloggen igen; det har været så underligt tomt (selvom der har været enkelte pip andre steder 🙂 Jeg håber dit nye liv kommer til at bringe dig mange glæder og ser frem til at høre mere (når det passer ind selvfølgelig 😉

  8. Wow – det lyder næsten som et helt nyt liv. Og det lyder også som om at du er smækfyldt med energi….. jeg håber du bliver rigtig glad for at bo i mini-kollektiv. Jeg tror at alle bloggere med mellemrum er nødt til at overveje hvorfor, hvordan og hvorledes de blogger….. og hvorfor. Vi har alle prøvet det og det kan nok ikke undgåes. Så er man nødt til at finde den stil der tilfredsstiller en selv.

  9. Hvor ér det dejligt med en opdatering fra dig. Skønt at høre om kæreste, ny bolig og glæde over grislingerne. Dejligt du er vendt tilbage igen 🙂 Mange hilsner og god weekend.

  10. Godt at høre fra dig igen, og fint at du har fundet dig til rette og nye gode venner…Og tillykke med fødselsdagen og den nye kæreste..;-D glæder mig til at læse om dit haveprojekt..

  11. Velkommen tilbage Annette, og tillykke med din overståede fødselsdag. Det lyder som om du har fået ryddet op i dit liv. Ikke alt er velegnet til blogging og man sætter jo selv grænser for hvad man har lyst til at blogge, den er du vist ved at finde :o)Jeg vil ikke skrive mere, kun sende dig et stort knus.

  12. dejligt at se dig igen her i din blog tillykke med din nye bolig og tillykke med at du har fået lavet lidt om i dit liv :)vi har alle gode og grimme sider måske vi mest viser de gode sider på vores blog :)håber at se lidt mere af dig på din blog 🙂

  13. Så godt at du er tilbake, ble en smule redd for deg ei stund. Godt at du har fått ryddet opp med xèn, og satt en strek for det som tappet deg for energi. Nå skal du nyte livet og kose deg med hans som fant deg. Ta en dag av gangen så skal du se dette blir strålende. Livet har mye godt å by på bare vi ser det. Stor klem fra meg.

Der er lukket for kommentarer.