Og nu til stjernerne

Belladotte fortalte for nogle dage siden om sin interesse for astrologi og opfordrede til, hvis man turde, at smide data til hende. Det turde jeg og det gjorde jeg og her er hvad hun skriver om yours truly:

Kære Annette

Dit stjernetegn er Tyren
Din ascendant er Løven

Stjernetegnet er det tegn du i virkeligheden er inden i dig selv,
mens ascendanten er det stjernetegn du viser ud af til.
Det er det stjernetegn du udgiver dig for, at være.

Fortid: du har ofte stået i situationer før i tiden hvor du har måtte gøre om med dig selv om dette var noget for dig og du har måtte rydde op tit i dit liv .

nutid: den konflikt du er i kan du ikke vinde så er det bedre at gå væk og ignorer den.

fremtid: du vil i kommende tid føle dig forkælet og heldig og du vil bruge meget energi i dit hjem ..
ps. du er vred over noget for tiden det skal du arbejde med … hvis der er en have der hvor du bor så skal du bruge noget at din energi på den for den vil få dig i bedre humør … du har nogle venner som betyder meget for dig og det skal du pleje det venskab ,så får du forkæles i den sidste ende 🙂

nu har jeg jo læst med på din blog og kan se det lysner fremover 🙂

Skriv tilbage hvis det er helt hul i hovedet eller er der noget om det 🙂

5/16/2011

opgave.stjernetegn4

9 meninger om “Og nu til stjernerne

  1. Hehe, hvis hun har læst med på din blog, er det vist ikke verdens sværeste opgave at komme med sådan en 'tolkning' 😀

  2. og et uge blads horoskop passer også på alle …Inge og by Lotte dejligt I kan det samme som jeg og måske jeg så skulle have rådspurgt jer først 😉

  3. Det var spændende, at du vil dele Helles astrologiske analyse med os! Jeg er selv fisk både på Ascendenten og som stjernetegn (solen i fiskene) og har været bidt af en gal 'stjernetyder' 🙂

Der er lukket for kommentarer.