Flytterod og ragelse

Det er ikke nemt med få kvadratmeter og mane kasser der skal tømmes og indholdet findes plads til.

Men det hjælper.

Gardiner er syet……

gardincollage

Og hulen er på plads (sådan nogenlunde)………

Billede 1094

Og pludseligt dukker der reoler op til bøgerne, for hvor skulle jeg kunne bo uden mine bøger ??

Det løser sig alt sammen hen ad vejen.

8 meninger om “Flytterod og ragelse

  1. Heisann! Godt jeg ser rødvinsglasset. Mitt må fylles opp nå!Har ikke vært innom hos deg på en stund. Det er mye å gjøre på jobben om dagen – og jeg rekker ikke alt jeg gjerne ville. Nå er det en liten brekk i revidering av gamle prøver som skal holdes til tirsdag. De til i morra er klare!På flyttefot altså… til det bedre, antar jeg??Ha gode dager, Annette ;:OD)

  2. Nej bøger skal der til 🙂 Det er altid godt at få ryddet op og især ud. Er det rosa syrener du har udsigt til fra din hule? Det ser smukt ud.

  3. Ser hyggeligt ud og dejligt at få tingene på plads…Selvfølgelig skal der være plads til bøgerne..;-D en god dag til dig..

  4. Det er et stort arbejde at flytte, men nu har du det vigtigste på plads 🙂 Dejligt at se dit hjem og det smukke billede i rammen bag computerskærmen! God arbejdslyst med resten af indretningsprojektet …

Der er lukket for kommentarer.