AMOK

Ahhhhhh…..det er skønt at gå amok. Sådan hæmningsløst rive ned fra hylderne hos boghandleren.

Jeg fik en masse dejlige gavekort til bøger da jeg festede for et par måneder siden, og idag er nogle af gavekortene omsat til bøger.

Billede

Nogle har jeg hørt om, andre slet ikke og et par stykker har ligget på læsten over ønsker i et stykke tid.

Jeg glæder mig til at gå igang.

9 meninger om “AMOK

  1. Vejrudsigten for de kommende dage skulle give mulighed for hyggelæsning i den hjemlige hule :)Jeg kender kun "Jomfrudronningen", og den var rigtig, rigtig god!

  2. Godt å se at det er liv i deg da. 😉 Håper du har pleid deg selv og kjærligheten i tiden du har hatt bloggpause.Bøker ja…..det er noe jeg bare MÅ ha. I sommer har det gått mye på serier, men uansett mye godt lesestoff. Kos deg med dine bøker, tenn et lys og ha et glass vin i nærheten, da blir det en skikkelig kosestund. ;))

  3. Godt at høre fra dig igen…Der er da masser af læsning at gå i gang med…Dejlige billeder af jeres sol/hygge tur..;-D

  4. Det ser vel nok spændende ud, og der har du læsestof til et stykke tid 😉 Jeg er fuldstændig bidt af Ken Follett i øjeblikket og er næsten færdig med 'Giganternes fald'.

Der er lukket for kommentarer.