Skrot

Jeg har været rigtigt glad for min gamle øse. Den har, indtil nu, kun kostet mig en ny udstødning og så forsikring og vægtsafgift.

De sidste 3 måneder har jeg stort set ikke brugt bilen, men den har ind imellem været udlånt hvis andre har haft behov for en bil. Jeg er begyndt at overveje at sælge den. Synes det er en lidt for stor del af min løn der går til staten og forsikringsselskabet.

I lørdags skulle undertegnede og 2 skønne kvinder en tur på Roskilde Kræmmermarked og der måtte øsen altså holde for og det blev dødsstødet for kølerslangen. Derudover er der en utæthed eet eller andet sted i servosystemet, så nu er der 2 halvdyre ting der skal laves inden jeg færdigovervejer at sælge.

Kræmmermarkedet var sådan bob-bob, men et sted solgte de Kronborg sengetøj og jeg manglede til min nye dyne. 4 sæt blev det til. For kun 300 kroner, og det er da til at leve med (i modsætning til bilen).

Billede 997

5 meninger om “Skrot

  1. Uf da, det lyder som en dyr fornøjelse med den bil. Kan det overhovedet betale sig at reparere for at sælge? Eller viser mit spørgsmål bare, hvor lidt jeg ved om biler :D.

  2. Super med kræmmermarkeder, specielt når der er lækkert sengetøj til en billig penge.Biler – de koster bare altid kassen, og lidt svære at undvære…

  3. Når bilen hidtil har været billig i drift, skal du nok overveje en ekstra gang inden salg. Tænke et år frem i tiden bo- og arbejdsmæssigt samt oplevelsesture, for er du pludselig nødt til akut at købe bil, ja så risikeres en skrotbunke på 4 hjul :(Sengetøjet er smarti 🙂

Der er lukket for kommentarer.