Mandag morgen blev jeg vækket af larm af motorbøre og elektrisk værktøj. Lyde der trænger ganske tydeligt gennem søvnens slør, når man, som jeg, sover for pivåbent vindue.

Nede af vejen fik et hus fjernet tag og tagkonstruktion og slut var min søvn.

Larmen er overstået for nu og allerede i løbet af 2 timer her til morgen er de nye spær rejst. Og det larmede slet ikke så jeg er glad. Og lidt imponeret over hastigheden i det arbejde.

Billede 998

Arbejdet kalder igen i dag. Det er laaaaange vagter for der er ikke meget at lave. Ind imellem kigger der så et menneske ind som jeg bliver glad for at se. Og ind imellem får jeg besøg af en lille kat der kommer ind og trænger til lidt kæl inden den går hjem igen. Og det er hyggeligt.

2 meninger om “

  1. Hvor træls at blive vækket alt for tidligt. Håber der dukker en masse gæster op, så tiden bliver hurtig og sjov. 🙂

Der er lukket for kommentarer.