Din nuværende konto har ikke adgang til at se denne side….

 

ikke adgang

Hmmmmm, ja ja ja, jeg VED godt jeg har været fraværende længe, MEN nu er jeg altså igang med at læse lidt baglæns og får så ovenstående melding når jeg prøver at lægge en kommentar……

Er der sket et eller andet med blogger.com i mit fravær ???

10 meninger om “Din nuværende konto har ikke adgang til at se denne side….

  1. Var inde for at se om du er tilbage men øv. Du er nok i fuld gang med at leve livet♥ Så at du havde skrevet om det her problem med kommentarer. Har det samme møgirriterende. Prøver at bruge Nina's løsning. KNUS

  2. Hej AnetteDet er ofte kommentar-muligheden, der giver problemer. Jeg har opdaget at hvis du logger af, og undlader at "krydse af" i feltet, som giver dig mulighed for at være logget konstant på, (ja det er en rodet forklaring, jeg ved det godt)men hvis du forstår? – du skal undlade at vælge muligheden for at logget på konstant. Så får du i hvert fald løst kommentarproblemet

  3. Min 'blogger' har fuldstændig skiftet udseende og funktioner inde bagved – jeg tror jeg er prøveklud for en beta-version…

  4. Skønt at der ligger hele to indlæg fra dig i 'læseren', Annette :-)Blogger har drillet os alle en del for en måned eller to siden, i forbindelse med nogle omlægninger. Det gav netop problemer med kommentarerne. Men at du ikke kan logge ind på din egen side lyder lidt sært. Måske er det bare meningen at du bare skal se fremad og glemme det gamle? ;-D

  5. Hej igen Annette :-)Kan ikke rigtig hjælpe, men har også haft problemer især med gadget, skal slette alt før jeg kan få lov at tilføje et nyt, hrrrraagg (betyder sur smiley)!Håber du får løst dit problem, dejligt at "se" dig igen Masser af glade hilsener fra Laura 🙂

Der er lukket for kommentarer.