På hat med ……..

Billede 1004

Livet ?? Spøgelserne i skabet ??

Jeg arbejder på sagen, gør jeg. Tager en dag ad gangen og fornøjer mig når jeg ikke henfalder til gamle reaktionsmønstre.

Jeg arbejder med mine drømme og prøver at blive bevidst om gamle indgroede reaktioner og sortere det fra der ikke har bragt noget godt med sig og så lade være at gøre det samme een gang til.

Det er jo desværre sandt at hvis man  bliver ved med at gøre det samme på samme måde bliver slutresultatet også det samme. Og nu hvor jeg er blevet 50 må det være slut.

Det betyder altså at jeg sætter mig selv først lige for tiden. Bruger tid på at reflektere, selvom der med så mange sociale kontakter som jeg har hver evige dag, ikke er vildt meget egentid tilbage.

Der har været en mand ind over siden engang i begyndelsen af marts. Det har været sådan lidt on/off og det har været med en klar aftale om diskretion (fra min side) og ingen forpligtelser (fra hans side).  Han har “fyret” mig flere gange undervejs men jeg stod stadig parat til at tage imod når han dukkede op på arenaen igen. Og det gjorde han (for den horisontale kontakt harværet i absolut top). Jeg har “fyret” ham et par gange undervejs når han, efter min mening, blev FOR underlig.

I og med at dette er en meget lille by, er vi rendt på hinanden ind imellem uden forudgående aftale og punktummet blev sat af mig da jeg ikke vil acceptere at blive set på som noget katten har slæbt med ind.

Det er sejt at sige bye-bye til super sex når man er single og ikke sådan dribler rundt fra den ene seng til den næste, men sådan må det være.

Så jeg passer mit arbejde og soler mig i gæsternes forskellige grader af forelskelse i mig. Og her i dette lille forum vil jeg gerne indrømme at det da pynter på humøret at blive mødt af al den glæde.

Ind imellem “mediterer” jeg, iført pyjamas og morgenhår, og undlader at tage telefonen. Og de dage er vigtige.

Ind imellem bliver jeg inviteret med ud i den virkelige verden, og deraf hatten. Den lå i en hattebod på Ishøj Kræmmermarked i går. Den klæder mig og sidder perfekt og jeg har aldrig før ejet en hat. Og og og og………..

Jeg skal overhovedet hverken undskylde eller forklare at jeg brugte helt unødvendige penge på en hat. Den er min og jeg æææælsker den.

Hatten er købt af ham her: Steen Bach Pallesen som er igang med at bygge en hjemmeside. Der er ikke meget at se på endnu, men på et eller andet tidspunkt dukker der vist noget op. Noget med billeder og en konkurrence, og når det sker får i lige et praj, for jeg vil rigtigt gerne vinde en hat mere.

6 meninger om “På hat med ……..

  1. "You Can Leave Your Hat On" – and your previous life behind, thank you so much.Godt at du er klar på dig selv og hyggeligt at høre fra dig igen 🙂

  2. Der kommer altid en sporvogn og en…. nåja, jeg mener jo bare, at man skal ikke gå så meget på kompromis at man mister sig selv. For der er skisme andre mænd derude. Nogen gange kan det bare være lidt svært at fange dem, hehehe….. Det er fordi at det er blevet så moderne at gå til fitness – så løber de så stærkt alle sammen.

  3. Velkommen tilbage AnnetteÅh ja, vi finder os sommetider til meget, alt for meget. Men det er aldrig for sent at lave om på tingene. Godt du kommer videre.Skøn hat, gid jeg også havde "hattehoved"

  4. Du har da så ganske ret i alt, hvad du skriver. Jeg bliver 50 næste år, og jeg er også begyndt at sætte nogen grænser op. Og forlange klare udmeldinger. Det der fnidren rundt og blive brugt bare til at bekræfte nogen andre, som åbenbart kun kan via vores beundring (også den horisontale) – nixen bixen, den gider jeg heller ikke mere. Hatten er super, og jeg har haft en noget lignende engang for længe siden og sidder nu og undre på, hvor hulen den blev af 🙂

  5. Så deilig og livsbekreftende innlegg! Det gleder meg å se at du er så reflektert over ditt liv og din situasjon. Alle behøver litt tid for seg selv til å regne ut hva som er godt og dårlig med sitt liv. Og hatten, ja den var gullfin!!Knus fra Anne Karin

Der er lukket for kommentarer.