Av av av av av…………..

Jeg har simpelthen ondt ad H til i lår og baller. Er slet ikke vant til at kravle op og ned mellem lofter og fodpaneler.

Men jeg maler stadig og mangler ca en tredjedel af den ene stue OG et loft, men mere maling skulle lige graves frem.

Jeg har flyttet to klædeskabe og fået en ide om hvordan jeg skal indrette mig.

Jeg glæder mig til mine bøger dukker frem fra kasser og kommer på hylder igen.

Men jeg fortryder ikke flytningen fra Roskilde, og jeg fortryder egentligt heller ikke det umådeligt kortvarige ophold i minikollektivet, for også dette lærte mig noget.

PS:  er der nogen af jer derude i bloglandia der har erfaring med at sætte tapet på skabslåger ?? Jeg har kig på 3 forskellige tapeter. Et af mønstrene skal live to kedelige skabe op og iøvrigt være pynt i soveværelset…

blomstret tapet grønt-tapet-med-fugle10875-p pink med fugle

8 meninger om “Av av av av av…………..

  1. Tillykke med din nye bolig.Det er flot at du har kvittet cigeretterne, jeg var ikke klar over alle de farlige stoffer de indeholder som du skriver om. Da jeg blev røgfri sagde jeg hver dag til mig selv. I dag ryger jeg ikke.God lørdag.

  2. Pusser opp, flytter………….si meg er du aldri i ro?? Jeg ser at mine besøk her i blogglandia har vært få i det siste, har ikke fått med meg at du igjenhar vært på flyttefot. Og så skal du dele kjøkken med en ungdom…….herreminhatt det må da bare bli et "smell" av. 😉 Håper du får det bra når du nå er ferdig med maling og tapeter. ;))

  3. Heisann Anette!Så hyggelig å komme tilbake og se at du er i full vigør!Jeg pusser også opp nå, deler av mitt barndomshjem.Skal ikke tapetsere, men har satt opp panel og maler i hver fritid!Lykke til med dine prosjekter. Jeg har aldri tapesert skap!… som jeg kan huske!!! ;:OD)

  4. Det er et spørgsmål om skabslågerne er laminerede (plastik) eller af træ.Er det træ, skal de vaskes af med grundrens og slibes let med sandpapir. Smør kanten med en hvid lim. Herefter kommer du lim på tapetet, og sætter det op. Lad det tørre helt op. inden du skærer tapetet rent.Det er bedst, hvis du kan løfte lågerne af.Er lågerne laminerede, kan du formentlig gøre det på samme måde, måske skal der blandes hvid lim i tapetklistret, men spørg for en sikkerheds skyld en farvehandler.God fornøjelse.

  5. Når man laver sådan noget opdager man muskler man havde glemt man havde he he. Og godt at du ikke fortyder flytningen♥ Flotte tapeter – det bliver svært at vælge! Knus

  6. Hej Anette, hyggeligt at du er tilbage igen..Har desværre ikke en skid forstand på tapeter, men tillykke med ny bolig og rygestop..;-D

  7. Et stort tillykke med din nye bolig! Det må være dejligt at gå og indrette sig og finde smukke tapeter – de er bare så fine, dem du viser her.

Der er lukket for kommentarer.