Photoscape

Er der nogen af jer der har et fungerende link til download af photoscape. Dem jeg kan finde leder bare besynderlige steder hen til alt muligt som jeg absolut ikke ønsker at hente.

4 meninger om “Photoscape

  1. Hej Inge….Øhhh, det er ikke med vilje det skal være besværligt at kommentere, jeg har bare fået rigtigt meget spam. Men andre løsninger modtages med kyshånd.

  2. Kan se du har fået den, ellers er det Photoscape.org der er den oprindelige udbyder.PS. Er det med vilje man skal bevise man ikke er en robot, det er næsten umuligt at se det ene af godkendelses ordene.. (billedet)

  3. Dejligt at se der er liv i dig endnu!Det er ikke så længe siden at jeg downloadede photoscape selv. Og jeg giver dig ret i at man skal se sig godt for, jeg tror det er meningen at man skal klikke på noget forkert for at få et godt program gratis. Jeg ved ikke om det vil virke men jeg har sat instalationsfilen til programmet i min Dropbox, du skulle kunne hente den på dette linkhttps://dl.dropbox.com/u/5813994/SoftonicDownloader_for_photoscape.exePrøv om det virker.

Der er lukket for kommentarer.