Spam

Jeg ved det (suk) jeg har været borte længe og det er der grunde til som ikke kommer dette indlæg ved.
Derimod dukker der behov for lidt hjælp op efter sådan en lang pause:

  1. Det er ser ud som om de fleste af jer, også jer med blog.com kontoer har fået en kommentarfunktion der gør at i kan svare hver kommentar individuelt og den rettelse/ændring kan jeg ikke finde?
  2. Hvad planlægger i at gøre når google reader nedlægges?
  3. Er det ved de tider hvor jeg skal overveje at flytte hele bloggen til et andet sted, wordpres f.eks?
  4. Hvordan med kommentarmoderation, hvad gør i? Jeg har det første hjertesuk over den ordgenkendelse jeg har lagt på fordi jeg har modtaget ret meget spam.
Men på den positive og sjove facon, så har jeg tilmeldt mig blogtræf hos Hexen til maj og det glæder jeg mig allerede til.
10 meninger om “Spam

  1. Heisann!Alt dette er nytt for meg. Jeg er en tomsing når det gjelder teksnisk data, ante heller ikke at google reader skal legges ned eller at det har betydning for min blogg, alt dette har gått meg hus forbi. Må jeg ta sorgene på forskudd?Har ikke hørt om dette problemet blant norske bloggere! Hva er Feedly?Uansett hyggelig at du er tilbake Annette ;:OD) – så får vi se hvor lenge bloggen min lever i beste velgående! Ha flott uke!

  2. Hmmm, kommentarplaceringen er sat til indlejret, så måske jeg skal skifte template som Lone har gjort, eller bare leve med det som det er.Tror også det bliver Feedly her, den ser umiddelbart brugervenlig ud.Tak alle sammen.

  3. Du skal sætte kommentarplaceringen til indlejret, så får du svar muligheden.Jeg ved ikke lige hvad jeg gør når Google Reader lukker, tænker det bliver Feedly, men indtil videre bliver jeg bare i den vanlige reader.Jeg har en oprettet en blog på wp, men gider ikke rigtig bruge tid på flytteriet.. og slet ikke på grund af spam. Jeg får også rigtig mange spammail, men langt de fleste bliver fanget i bloggers eget spamfilter. Jeg har skrevet lidt om det på min legeblog.. http://bymarkenleger.blogspot.dk/

  4. Jeg er også på Feedly, men bruger også Feedler på min iPad hvis jeg vil have et overblik der ligner Google Reader. Og så har jeg droppet Blogger og bruger nu WordPress. Jeg har (7-9-13) ingen problemer med spam…Jeg ved ikke om jeg kommer til Kissers træf, der er lidt logistiske problemer, men dejligt at du er på banen igen 🙂

  5. Jeg kan ikke fortælle dig hvordan jeg har fået den nye kommentarfunktion, men jeg har været ved at renovere min blog og har skiftet template. Måske er det løsningen.Også jeg er gået over til Bloglovin og overvejer at teske Feedly

  6. Jeg er gået over til Feedly, da deres site presenters indholde pænere og jeg selv har mulighed for at sortere og så trække Feedly mine foldere ind fra Google Reader 🙂

  7. Men Madame…bruger du ikke wordpress ? Tror nemlig ikke jeg bruge Disqus her.Både bloglovin og feedly, hmmm, må ind og læse mere. KnusLandbohaven….du er meget velkommen, god dag til dig også 🙂

  8. Åh, det glæder mig meget, at du kommer med til Kissers blogtræf!Jeg har valgt at bruge bloglovin og feedly, når Google reader bliver lukket. Og så bruger jeg jo Disqus som kommentarfuktion, og jeg fået ikke en eneste spamkommentar. På gensyn i maj!

Der er lukket for kommentarer.