Det spirer og gror

Både rabarber og skvalderkål har travl med at stikke hovedet ovenjords.

rabarber 001

Begge dele skal bruges i år. Det smager jo lidt af varmere tider.

13 meninger om “Det spirer og gror

  1. Som jeg skrev på Blogger: Velkommen i den ekskluseve WP-klub 🙂
    Det er skønt at se, som alting i naturen nærmest eksploderer lige nu.

    1. Ja det er så dejligt og vi har også manglet det længe. Og tak for velkomst, er spændt på at se hvor nemt/svært det bliver med mange nye og anderledes funktioner 🙂

  2. Det synes jeg lyder fornuftigt. Jeg gider ikke kæmpe imod skvalderkål, der jo vinder alligevel – så er det bedre at spise noget af den. Den er jo så sund… 🙂

    1. Ja i princippet er bloggen flyttet, men endnu ikke slettet fra Blogger.com. Det sker imorgen aften. I forhold til readeren som forsvinder, flyttede jeg hele min reader over til Wordoress sammen med bloggen og det var utroligt nemt. Regner med at blive glad for det når jeg lige vænner mig til de anderledes funktioner.

Der er lukket for kommentarer.