Idioti eller optimisme ?

fra friheden til indkøbscenter 005

Jeg troede på den lovede opklaring inkl. lidt sol mellem skyerne og et par grader mere da jeg skulle afsted til reumatolog-aftalen. Men det endte så med at farven på lakken matchede ualmindeligt godt til mine blå tæer, for det var ganske koldt i dag.

Efter lægebesøget passede det ikke lige med en bus  så jeg gik derindad. Der er jævnt kedeligt dér på Køgevej ….

fra friheden til indkøbscenter 003

…..så da der bød sig en anden mulighed, ind igennem Vigerslevparken, valgte jeg den…

fra friheden til indkøbscenter 004

Da jeg for snart 30 år siden boede i Albertslund og gik på seminariet i Sydhavnen, cyklede jeg dagligt i den del af parken der løber fra Roskildevej til Folehaven, men det sidste stykke ned til Køgevej har jeg aldrig før set, så det var sjovt at starte fra den ende.

Vigerslevparken 220413

Da jeg nåede frem til Damhussøen havde jeg udover reflektion over lægebesøget også fået ringet ældstesønnen op og lokket ham på brunch/frokost i Rødovrecenteret…..Det var hyggeligt og vi fik vendt store og små ting siden sidst.

Hjemme igen kunne jeg se at det var blevet en meget pæn tur….8,27 km i det hele. Og, jo tak, jeg kan godt mærke det nu Smiley

capture-20130422-155427

6 meninger om “Idioti eller optimisme ?

Der er lukket for kommentarer.