testing testing….1 2 3 …..testing

fra friheden til indkøbscenter 002

Inge har et indlæg om billedebehandling som jeg fluks har taget til mig. Dette er derfor blot en lille tester.

7 meninger om “testing testing….1 2 3 …..testing

  1. Sjovt … jeg har ikke oplevet, at billederne forvrænges, når jeg bruger WLW – husker du at hakke af i fastlåsningsforhold?

    1. OK – men hvad går testen ud på? Skal billedet klemmes sammen? På dax2.wordpress.com bliver billeder, som er større end 700×500, automatisk nedskaleret hvis jeg vælger fuld-størrelse (full-size) i den “theme” indpakning, som jeg bruger. Den hedder journalist-1.9 og er ganske god til store billeder. Billederne kan også gøres mindre, som mellemstore eller småbitte, hvilket giver lidt mulighed for layout.
      Hilsener :mrgreen:

      1. Og i den jeg bruger kan den tydeligvis ikke hitte ud af at placere originalstørrelse billeder uden de bliver mast. Forsøger mig med “store” fremover og ser hvad der så sker :-).

Der er lukket for kommentarer.