Fint besøg…

….. i kælderen i dag.

Misserne 001

Bibi, th med hvid snude og Schratzi tv med sort.

Ikke ofte hun finder sig i at han fylder i hendes seng.

10 meninger om “Fint besøg…

  1. Jo katte søskende kan sagtens være rygende uvenner, og det bliver de to her også når han fylder for meget og så bliver Bibi virkeligt sur.

    I virkligheden er Wp sikkert ikke sværere end blogger (hvor jeg var før), men mange funktioner i kontrolpanelet er på engelsk f.eks. Det handler nok bare om at lære tingene (og jeg kan da heldigvis engelsk).
    Jeg fandt det udfordrende at finde det rigtige theme som passer til billeder. Ligeså var det udfordrende at flytte min blogroll fordi alle skulle flyttes individuelt. Men omvendt gav det så anledning til at rydde grundigt op, og det er aldrig tosset 😉

  2. Hov jeg ser lige din kommentar om flere og flere på wordpress: Ja, det kan jeg godt forstå – det er et godt system. Hvad er din oplevelse af at indrette dig med et udseende, et “Theme”?

    1. Kattene er søskende og det øger i dette tilfælde nok tolerancen 🙂
      Jeg skal nok blive glad for wordpress, men den kræver lidt mere nærlæsning end blogger gjorde (eller også er jeg blevet rusten). Som du nok kan se, har jeg skiftet theme og denne her kan jeg godt lide, især billedstørrelsen passer mig.

      1. Kan kattesøskende ikke også være uvenner? (ligesom menneskenes søskende 🙂 )

        Jeg håber du bliver glad for WordPress. Jeg har aldrig forstået hvorfor Blogspot, smartlog, JP-blog, 123blog og lignende havde så mange brugere. Mange af de “lokale” bruger WordPress software.

        Hvad er det for nogen ting, der skal nærlæses? (undskyld jeg er nysgerrig – du må gerne springe over eller svare på mail 🙂 )

  3. Hvor er det et godt billede 🙂 Jeg kan sådan set godt forstå, at de finder sig i hinandens selskab – der er jo ikke nogen faretruende konkurrence mellem dem 🙂

  4. Nårh, hvor er de dejlige – jeg kan slet ikke stå for kattebilleder. Er det dine katte eller bare gæster?
    Vi har to mislinger: Sofus og Miss Mis.

    1. Bibi er blevet min.Hun flyttede permanent ind da jeg havde boet her et par måneder, men oprindeligt var hun min udlejers kat. Hendes bror bor stadig ovenpå men syns det er hyggeligt at komme ned på visit ind imellem 🙂

Der er lukket for kommentarer.