Guldmedalje….

……har jeg ikke fået.

Men et gyldent svin har jeg bevilget mig selv efter en rimeligt aktiv lørdag…

situationsbilleder til bloggen 002

  • drivhuset fra inderst til yderst
  • udlejers havemøbler vasket (ikke noget der hjælper min huslejen, men de har overvintret i drivhuset og jeg var så godt igang, så hvorfor ikke)
  • alle klædeskabe tømt og rengjort
  • tøj grundigt sorteret og 2 hele sække fyldt med tøj sorteret fra
  • alt det lyse/hvide sommertøj vasket og hængt ud

Og havde jeg ikke været aktiv i dag, havde jeg nok fundet på en anden undskyldning for at drikke een af de meget gode øl som jeg købte forleden dag i Mosehuset

6 meninger om “Guldmedalje….

  1. Du har haft travlt – skønt når man kan rydde op og gøre forårsklar. God søndag (prøv f5 for at opdatere min blog som du spurgte om)

  2. Hvor har du været flittigt – det er en dejlig følelse, når man får noget fra hånden og kan belønne sig selv. Jeg har også netop i går fyldt 2 poser med tøj, som ryger til genbrug. Rigtig god søndag 🙂

    1. Alt det jeg har kasseret kommer enten fra genbrug da jeg fik det eller er SÅ gammelt at det har udtjent sin værnepligt, godt og grundigt, så det bliver storskrald der aftager denne gang 😉
      Rigtig god søndag til dig også, vejret er jo fantastisk lige nu.

Der er lukket for kommentarer.