Forvirret ?

Jeg er glad for at have skiftet til wordpress og blev glad da jeg så at der automatisk følger en “læser” med.

Fint, tænkte jeg, så BEHØVER jeg jo slet ikke readeren mere.

Men her var det så jeg blev en kende forvirret, for wp’s læser opdaterer ikke som jeg gerne vil havde det, og jeg kan godt selv finde ud af at åbne og læse alle de blogge jeg følger hver dag. Det skulle bare ikke være nødvendigt med en læser. Eller hvad?

Så nu prøver jeg bloglovin og ser hvordan den fungerer.

capture-20130428-094350

Men jeg er ikke ene om at være forvirret her i kælderen.

Se bare denne her:

IMG_3743[1]

Så vidt jeg ved, og retfærdigvis skal det siges at jeg faktisk nærmest intet ved, skal sådan en Amarylis da først sætte blomst igen hen imod jul.

Den har stået køligt og mørkt siden den afblomstrede lige efter jul, og nu er den allerede igang igen. Men hvis den vil så vil den og det er jo en smuk blomst, så jeg afventer og ser hvad der sker.

15 meninger om “Forvirret ?

  1. Der må være noget galt med mig – jeg har ikke brugt “readere” siden jeg holdt op med at bruge en opensource (Fri/Free/Gratis) Akregator news- & blog-reader. Jeg bruger simpelthen browseren – klikker på links til venner og bekendte. Det er for besværligt at bruge en reader, og ser grimt ud sammenlignet med at klikke sig ind på dem, der lægger en kommentar hos mig 🙂

    Jeg anede ikke engang, at WordPress har fået en “reader” !!!

  2. Heisann!

    Sjølom jeg er realtivt datakyndig, har jeg ingen peiling på nettlesere, readere og dertil som etter hva jeg har skjønt det er litt lurt å ha peiling på . 1. juli skjer det visstnok en forandring for oss på bruker blog.spot. Jeg avventer bekymringene og håper noe vil skje automatisk og uten for mye innblanding av meg!!!
    Amaryllisene mine har ikke blomstra i år. De trekker på alderen og er nok ikke forplantningsdyktige lenger. De har blomstra trutt hvert år kanskje i 10. Har hatt dem stående skyggefullt på verandaen hele sommeren og kutta dem ned i september. Hatt dem mørkt og kaldt fram til nyåret – og de har belønna strevet mitt med vakre blomster i april som ute i naturen der de vokster villt!
    Du kan ha din i mange år dersom du gjør som du har gjort! Lykke til ;:OD)

  3. Min kommentar er åbenbart forsvundet. Jeg er håbløs bagud med at læse blogge, men har fundet ind til dit nye hjem og læser selvfølgelig stadig med.
    Desværre har jeg for mange år siden slået mine amyrilis ihjel, jeg havde både en hvid og en orange. Forleden dag jeg gik en tur, stod der en i en vindueskarm og blomsterede til alle 4 verdenshjørner. Det er en flot blomst.

    1. Jeg plejer ikke at holde liv i hverken amaryllis eller orkideer. Men jeg prøver hver gang, og totalt at glemme dem var åbenbart det der skulle til 🙂

  4. Jeg skal passe på med ikke at gøre mig klog på noget af denne slags, men jeg har på fornemmelsen, at WPs reader ikke kan ‘reade’ andet end andre WP-blogge.
    Og tager jeg fejl, så er det også i orden … jeg har installeret SharpReader og er fuldt tilfreds med den 🙂
    God fornøjelse med drivhuset – det ligner meget vores 🙂

  5. Jeg er håbløst bagud med bloglæsning men vil gerne læse med i dit nye hjem.
    Min svigermor havde mange af amarylis. Jeg husker det som om der nærmest altid var blomst i en eller anden. Ved en spadseretur for et par dage siden,så jeg faktisk en med 4 verdenshjørner stå og blomstre i vinduet. Det er en meget flot blomst. Jeg havde både en hvid og en orange, men har desvære slået dem begge ihjel for mange år siden.

  6. Jeg bruger også bloglovin (og feedly.com for en sikkerheds skyld) – det er vist bare en vane, vi skal ind i, og det hele ser anderledes ud end før 🙂

Der er lukket for kommentarer.