De var ude skulle have været inde…

….og de der var inde skulle have været ude!!

Altså hvis det havde stået til min mor og mig.

Vi havde især set frem til at se det nye anlæg til isbjørnene MED isbjørne i vandet, men de 2 krabater gad ikke svømme, men ville meget hellere slikke solskin…..og det kan man da dårligt bebrejde dem på en dag som idag.

4. maj 2013 025

Anlægget ER flot, meget flot endda, og en dag, ved et andet besøg, lykkes det jo nok at se dem i vandet.

4. maj 2013 015

Elefanternes udeanlæg var gabende tomt. Det er ellers sådan et dejligt sted at se de store tunge dyr lege og hygge sig.

Når elefanterne så ikke var hvor vi forventede at se dem, måtte vi ind i huset og hilse på. Og der mødte vi en dyrepasser der kunne fortælle hvorfor dumboerne ikke var ude og nyde det gode vejr.

Da man byggede det anlæg, glemte man at tage højde for små helt nye elefantunger, så udendørsanlæget er slet ikke babysikret.

4. maj 2013 037

Og der er så den nyeste baby i elefanthuset Khao Sok hedder han og er supercute.

4. maj 2013 039

Der var også baby i en helt anden størrelsesorden:

4. maj 2013 048

Haven var propfyldt med mennesker. Rigtigt mange små mennesker i trækvogne og klapvogne, og nogle af dem megfet trætte og urimeligt sure og trætte. Og jeg orker dem ikke rigtigt, de der små mennesker, så vi holdt laaang frokostpause.

4. maj 2013 058

I følge min mor var vejret ligeså flot for 52 år siden, og når hun siger skal det nok være rigtigt. Jeg selv husker ikke lige præcis den fødselsdag.

20 meninger om “De var ude skulle have været inde…

  1. Heisann! Har du også fødselsdag, feirer noen færre år enn meg!

    Gratulerer med dagen, og takk for hilsenen til meg på min som er i dag ;:OD)
    Ha det godt…

  2. Tillykke med fødselsdagen – ja det er en god ide at holde fødselsdag. Jeg kan godt forstå at både gæster og indsatte dyrkede solen. Jeg var ikke klar over, at man havde “glemt” at babysikre elefant-landskabet. Mærkeligt! 🙂

    1. Tak Donald 🙂
      Ja det er mærkeligt med den manglende babysikring, især taget i betragtning at København Zoo jo altid har været dygtige til det med elefantbabyer.

Der er lukket for kommentarer.