Mere zoo

Der bliver jo taget nogle billeder sådan en solskinsdag i zoo )det er så også der jeg virkeligt ønsker mig et nyt og bedre kamera  –  suk), så her kommer en stribe mere fra forleden dag.

4. maj 2013 007

4. maj 2013 006

4. maj 2013 013

4. maj 2013 029

4. maj 2013 065

12 meninger om “Mere zoo

  1. Det er da nogle super dejlige billeder og det er nu ikke kameraet der gør det hele (det kan ses hos nogle bloggere, som har et stor, flot og dyrt kamera og deres billeder er ikke bedre end dem jeg tager med telefonen) så klap du bare dig selv på skulderen for de er fine. 🙂

  2. Vejret var sandelig med Jer, og som du nævner, må der bare ekstra besøg til, så at du kan få fotograferet nogle af dyrene i andre situationer – med nuværende eller nyt kamera 😀
    Selv har jeg ikke været i Københavns Zoo siden 1981, men bor jo nu tæt på Knuthenborg Safaripark, hvormed der også er supergode oplevelser til mig…

    1. Og på samme måde har jeg ikke været I Safariparken i mange herrens år 🙂
      Vi bruger jo de steder der er tæt på og vi er så begge heldige at have gode steder tæt på. Og det skal der aldrig klages over 😉

  3. Jeg er temmelig betaget af det øverste billede med flamingoerne! Med spejlinger i vandet og det hele. Pletskud 🙂

  4. Heisann! Så praktfulle pelikaner… og stolt hane!!!

    Jeg har laget min egen versjon av diktet Hvis jeg kunne… det postlegges i morgen, kanskje vi alle kunne skrive våre egne varianter????? Lar det bli en utfordring!!!
    Ha ei flott uke ;:OD)

Der er lukket for kommentarer.