Omsorg

bisættelse 005

Min ryg har været gået en kende i baglås, men så er det dejligt at skønne Susie ikke længere er på ferie. Det plejer at være sådan, at 2-3 behandlinger gør mig flyvende igen, og efter dagens behandling (2. omgang) tror det også kommer til at passe denne gang.

Susie er begavet med mange evner. Een af dem er gode hænder som bløder ømme muskler op, og jeg er glad for at hun er i mit nærområde.

10 meninger om “Omsorg

  1. Jeg ved ikke om det er det samme, men jeg bliver meget mere øm i musklerne end nogensinde før og fysioterapeutens massage og øvelser var det eneste, der kunne hjælpe så jeg kom ud over det værste. Det er godt du har Susie 🙂

    1. Det har vel noget med alder at gøre. Der er ingenting der bare går over af sig selv mere. Tænker tit at det er godt man ikke er et dyr, for så havde den nok stået på aflivning 😉

Der er lukket for kommentarer.