Hedeland

Jeg får ikke mindre ondt ryggen af at sidde herhjemme og glo ind i computerskærmen, derfor gik det afsted med vandflasker i rygsækken og travesandalerne på fødderne ud i Hedeland.

At det blev den vej jeg gik, skyldes at der også lige var noget jeg skulle undersøge på HGRK, men den undersøgelse må i høre om en anden dag.

Hedelandsgården

Der er voldsomt flot og meget stille derude i Hedeland, og selvom jeg efterhånden har boet i denne mejerikreds i snart 3 år, er det en meget begrænset del af området jeg har gået i/set. For mig har området den helt store tiltrækning, at jeg kan gå længe og langt derude uden at komme i kontakt med andre mennesker.

natur og råstofprisen

Dagens tur kom til at vare 3½ time, og denne gang fik jeg set både skibakken og (noget af) Amfiteatret.

amfiteatret

ned ad bakke

flod

græsser 4

I dag så jeg 2 hunde med hver sin ejer på laaaang afstand og blev overhalet af en joggende far med et barn i stroller. Ellers havde jeg følelsen af at have området for mig selv.

10 meninger om “Hedeland

  1. Ja motion er godt – også selv om man har ondt. Det bliver nemlig ikke bedre af at sidde hjemme – men selvfølgelig skal man lytte til kroppen når der er brug for pause 🙂 Dejlige billeder 🙂 God weekend.

  2. Det er et dejligt område, jeg har ikke gået andre steder end på golfbanen og omkring skibakken og amfiteatret..
    Vil du til at ride.. 🙂

  3. Godt du kom ud at gå, selv om ryggen driller. Hedeland er et område, jeg slet ikke kender, men det lyder som et spændende udflugtsmål – dejlige billeder … 🙂

Der er lukket for kommentarer.