Set sådan lidt udefra

Jeg var på Frederiksberg. Skulle aflevere en straffeattest til nogen som, forhåbentlig, kommer til at hjælpe mig igang med job sådan lidt nordpå.

Hun var så frygteligt postitiv, hende jeg talte med. Og det er, set sådan lidt udefra, faktisk ikke så skønt endda. Fordi så bliver jeg endnu mere utålmodig.

Sådan en utålmodighedsfølelse kan heligvis gåes væk, og med Frederiksberg Have lige rundt om nærmerste hjørne, var det oplagt at smutte den vej igennem.

IMG_0057

IMG_0062

IMG_0076

IMG_0081

IMG_0080

Det var hyggeligt at se elefanterne fra en anden side (og hvis af jer følger med i elefanternes liv iøvrigt, kan jeg fortælle at den kommende mor så fuldstændigt afslappet ud i dag).

6 meninger om “Set sådan lidt udefra

  1. Frederiksberg Have var en skøn måde at få tankerne lidt væk på. Hvor ser det skønt ud. Og med elefanter????? Krydser stadig fingre for dig♥ Knus

    1. Da det nye elefantanlæg blev bygget, åbnede man den ene side af anlægget ind mod Frederiksberg Have, så i dag kan man gå i parken og samtidigt lige hilse på elefanterne 🙂
      Kryds bare videre, jeg behøver det 😉

Der er lukket for kommentarer.