Altså !!!

Jeg har mistet/forlagt/smidt væk et meget vigtigt visitkort.

Jeg har mistet/forlagt/smidt væk én ørering (nej, ikke et par).

Jeg kan ikke finde telefonnummeret til ham der lånte alle mine flyttekasser (altså, hvorfor står folk ikke opført på Krak?).

Og hvorfor fanden lægger folk ikke en besked på telefonsvareren når de har ringet…..især de man ikke kender i forvejen?

Og hvorfor fanden (undskyld ederne) er der så mange blogge jeg ikke kan kommentere hos efter jeg skiftede til wordpress  —  eller skiftede til bloglovin  —  eller ??

5 meninger om “Altså !!!

  1. Jeg orker ikke at lede mere. Jeg synes det er et problem at have for mange ting. De må gerne forsvinde – og alligevel går man i genbrugsbutik og køber en skål man synes man mangler!

    Mere alvorligt: Jeg gad vide, hvordan det kan være at jeg kan kommentere de fleste steder (og jeg har brugt wordpress i årevis, oprindeligt som en nødløsning, men det viste sig at være supergodt – for mig i det mindste 🙂 )

    Men jeg havde problemer med smartlog som blev brugt af Farmer / Naturjournal, den ville ikke tillade kommentarer. Men nu har Farmer også skiftet til WordPress – så er det nemt for mig 🙂

    Man kan somme tider komme ud for at skulle logge ind på disqus (som på Huskebloggen) og det har jeg så gjort. Gad vide hvad det er for blog-systemer, som du bliver smidt ud af?

  2. Som jeg siger til mine unger: Hvor var du sidst? Hvad gjorde du? Det plejer at virke. Men ret skal være ret. Nogle gange dukker ting op, når de er klar til det, fordi lånerne har taget dem. Jeg fandt f.eks. en bh et halvt år efter, den var blevet væk. Sådan er det bare.

  3. Ha ha jeg leder også konstant efter ting. Mystisk med problemer omkring kommentarer! Måske Ellens råd hjælper. Ved jo at f.eks Rejen også har WordPress. Hvorfor skiftede du forresten? Knus

  4. 1) Led igen 2) Led igen 3) Det troede jeg også, at alle gjorde … 4) Hvis du ikke kender den, der ringede, er det da ligemeget, om du ringer tilbage. Er det vigtigt, prøver vedkommende igen. Det har nok bare være en phoner. 5) Jeg gætter på, at det er Bloglovin’, der driller … jeg har ingen problemer med at kommentere rundt omkring, men ellers få dig en googlekonto, det tror jeg vil løse en del af dine kommenteringsproblemer.
    Op med humøret og god dag til dig 😀

Der er lukket for kommentarer.