Kasser

IMG_0204[1]

Jeg sorterer og fylder kasser og sat sofa, spisebord og reoler til bortgivning på Gul&Gratis.

5 meninger om “Kasser

  1. Hvor skønt Annette!!! Tænk at komme ud på et nyt eventyr – er helt misundelig. En gang imellem skal man bare springe ud i det. Med alderen bliver vi bare dårligere til det. Der er lidt langt derop men det skal der vel være for at det er et rigtigt eventyr ikke sandt? Sender dig masser af energi til pakningen! KNUS

  2. Ja, afsted afsted, jeg er imponeret over at du har pakket så meget, det ser flot ud. Jeg vil tro at du ikke får problemer med at få afsat møblerne – man har sjældent samme forhold til møbler som tidligere hvor en del møbler i hjemmet kunne være arvegods. Og selv om man har et forhold er der nogle gange hvor det føles rart at købe ind og skabe noget nyt 🙂

      1. Det er da godt begyndt. Jeg er ikke expert i oprydning, – jeg har god tid og er måske bange for at blive for hurtigt færdig, for hvad så bagefter? Men det er jo ikke dit problem! jeg ønsker dig god arbejdslyst, tag de vigtige ting fra først, du må jo bare begynde fra en ende af 🙂

Der er lukket for kommentarer.