Hvad med Bibi ?

IMG_0114[1]

Jeg sidder og tuder mens jeg skriver dette, bare så i ved det !!!!

Hun skal ikke med, (jammen hvordan kan du efterlade hende ??? spør du måske.). Af flere grunde;

  • strengt taget er hun jo ikke min, så det ville være tyveri at tage hende ud af landet
  • jeg kommer ikke til at bo så hun kan gå ind og ud som hun er vant til
  • når jeg ikke er 500% sikker på at jeg skal blive i Hammerfest er der ingen grund til at udsætte hende for skiftet

Det der gør allermest ondt er at hun altid tidligere har været sådan en kat der var reserveret og ikke sådan indlod sig på at blive kælet med, eller havde lyst til at ligge på skødet og nusse. Men så dukkede jeg op på matriklen og så blev hun helt modsat.

I den periode hvor jeg nærmest boede hos eks’en, før hans død. savnede hun mig voldsomt når jeg var væk og kom altid springende når hun hørte mig, så det bliver slemt for både hende og og mig.

Det er jo heller ikke som om hun kommer til at gå for lud og koldt vand. Hun HAR et hjem og en bror-kat lige ovenpå, men der ligger hun ikke i arm og udveksler lange historier med et menneske…snøft.

Jeg har aftalt med min udlejer at jeg kommer og hilser på hende når jeg er “hjemme” og vende, og måske kan jeg en dag tage hende med mig. Måske.

9 meninger om “Hvad med Bibi ?

  1. Øv – det var en rigtig trist historie. Snøft, snøft. Selvfølgelig skal Bibi nok klare sig, men – ja, jeg synes altså stadig, at det er en trist historie.

  2. Æv, det er hårdt! Jeg synes, det er slemt nok, når vi tager på ferie, og jeg ved, at vores lille besøgsven vil vente troligt hver morgen og eftermiddag. Men han bærer ikke nag og har aldrig tabt sig, når vi kommer hjem.

    1. Jeg stoler også på at hun vil være i fin form uden mig, og i bund og grund er katte jo troløse væsner, så det trøster jeg mig, helt ulogisk, med lige nu 🙂

  3. Ihh – jeg har først lige opdaget, at du rejser langt væk. Næsten så langt, du kan komme nordpå, skulle jeg mene. Jeg vil ønske dig held og lykke med foretagendet – og jeg kan godt være en anelse misundelig over, at du skal op og bo sammen med nordlyset, kan jeg godt sige dig!
    Bliver det ikke underligt at flytte så langt væk fra sine børn? Det er vist noget med at skifte fly to gange for at komme fra Hammerfest til Kbh …

    1. I forhold til yngstemanden gør det jo ingen forskel om jeg er her eller nord for polarcirklen….han er ophøjet ligeglad.
      Men i forhold til ældstesønnen er det meget underligt…og DET syns han også. Men hurra for SKYPE og jeg kommer da hjem ind imellem.
      Jo, mindst 2 flyskift skal der til 🙂

  4. Uhhh jeg har slet ikke turdet spørge.. Men det er den rigtige læsning du vælger, også selv om den koster mange tårer.. Knus til dig og Bibi. 🙂

Der er lukket for kommentarer.