sne og kulde …. kom an

vinteroutfit

Det bliver ikke kulden der jager mig sydpå………..for som vi alle ved; der findes ikke dårligt vejr, kun dårlige klæ’r Smiley

I hjemmet tømmes hylder, skuffe og skabe og i takt med det fyldes flyttekasser OG sække til forbrændingen.

Det sidste er faktisk ret interessant!!

Jeg har ved alle mine flytninger ment at jeg var god til at rydde op og smide ud, men jeg må nu erkende at det bestemt kan gøres SÅ meget bedre, så det prøver jeg nu.

Har taget en anden slags konsekvens også; en del af mine møbler gives væk (og lykkes det ikke bliver de kørt til genbrug), fordi de simpelthen ikke er gode nok/værdifulde nok til at skulle opmagasineres på ubestemt tid.

Og ved i hvad?  DET gør ikke spor ondt.

8 meninger om “sne og kulde …. kom an

  1. SYnes jo ældre man bliver jo mindre har man brug for. Elsker når jeg kan smide ud. Helst så lidt som muligt. Og skønt at garderoben er iorden. Knus

  2. Hvad er det egentlig nødvendigt at have? Jeg tror den øvelse ville være god at lave for mange af os – nå, måske ikke ligefrem at skippe møblerne.
    Jeg har i al fald utroligt svært ved at kassere brugbare ting, men de fylder både fysisk og psykisk, så jeg er sikker på at det er sundt!

Der er lukket for kommentarer.