Om at pakke praktisk ??

Hvis nogen ved hvordan, hører jeg mere end gerne om hvordan i himlens navn man får plads til en hel garderobe, dyne, pude, sengetøj og håndklæder i de usle 20 kilo der må medbringes på flyet.

Om et par dage dukker kontrakt og flybillet op og når det er på plads kan jeg ringe til de forskellige flyselskaber og finde ud af hvad overvægt koster.

Indtil da et billede af mit kommende hjem’s placering i Hammerfest.

Hammerfest Kirke og mit kommende hjem med markering

7 meninger om “Om at pakke praktisk ??

  1. Ej – jeg synes det er helt vildt spændende. Og jeg må skisme indrømme, at jeg er en lille smule misundelig. Jeg synes Norge er et spændende land og jeg er jo temmelig vild med en god lang vinter og frostgrader. Hvis du kan finde et job til mig, så må du endelig sige til, hehehe……. 😉

  2. Mit bud er præcis som Ellens.. send noget som fragt derop, ellers kommer du til at slæbe dig ihjel. Det må være en mulighed.

  3. Det kan du simpelthen ikke få plads til i enkuffert – du er nødt til at sende noget med en flyttemand eller som postpakke – det er såmænd nok ikke dyrere end overvægt i flyet 🙂

Der er lukket for kommentarer.