Gode grunde til at tabe vægt

Og  det er i denne forbindelse ikke min egen vægt jeg tænker på, men min bagages….

Hej Annette,

Vi kan tilbyde dig følgende pris dør-dør: 3185,00 DKK

Transit tid: 2-3 dage afhængig af toldmyndighederne i Norge.

Best Regards

Ja de skriver sgu helt alvorligt 3185,00 DKK og for de penge kan jeg altså købe ret meget nyt tøj, også i Norge. Gætter på at det ender med en enkelt ekstra sportstaske som jeg så betaler overvægt for.

Dagen har været fyldt med overspringshandlinger. Nogle relativt fornuftige no’en; såsom at finde og printe diverse skemaer som skal bruges det nye sted på folkeregister og skattekontor og ringe til jobcenter og A-kasse (og nej, ingen af de sidstnævnte har ringet tilbage….endnu).

Ind imellem kigger jeg rundt og panikker en smule fordi jeg slet slet ikke kan finde ud hvad der skal med og hvad der ikke skal med.

Jeg kaster mig over det igen i morgen !!  Og indtil da nyder jeg solnedgangen over Hammerfest….på webcam, altså

 

http://hammerfest.livecam360.com/flash

4 meninger om “Gode grunde til at tabe vægt

  1. Tillykke med dit kommende nye liv. Det giver en masse arbejde at rykke det hele op og flytte til et andet land. Rigtig god arbejdslyst både med det lønnede og ulønnede job der følger med, i form af flytning.

  2. Det lyder dyrt, hvor mange kilo taler vi om her..
    Du kunne evt kontakte din nye udlejer og spørge om de kan låne dig håndklæder og sengetøj, og så tilkøbe noget når du kommer derop.

Der er lukket for kommentarer.