Mere pakning

Men hold nu op hvor er det godt der findes mennesker (helt specifikt Inge) som tænker klart, langt og praktisk og som finder på, midt i Silvan, at sige: “man kan jo få de der vakuumposer, der får tøj og sådan til at fylde meget meget mindre. Dem må du da kunne bruge til dynen og puden, og mon ikke man kan få dem her i Silvan!”

Som sagt så gjort og dadaaaaaa……det pjat virker altså……

IMG_0217[1]

Det billede er så min meget fluffy’e dyne med ektra længde OG min lige så fluffy pude, som nu fylder 2.5 cm det tykkeste sted.

Det gav blod på tanden, så overtræksbukser og vinter anorak fik samme behandling !!!  Stor kuffert er så pakket med dyne, pude, tykt vintertøj, 2 sæt sengetøj, 2 badehåndklæder, 2 små håndklæder OG viskestykker. Den vejer 16 kg og er kun ½ fyldt…. Jeg er meget meget glad Smiley

14 meninger om “Mere pakning

  1. Fedt at det virker.. hvad pokker skal du nu bruge al den plads til, nu er det jo ikke længere bare et spm. om plads, men mere om vægt.. 🙂
    OK, det er et retorisk spm. Jeg er sikker på du nok skal få flydt begge tasker godt og grundigt op..

  2. Det er meget nemt at sige nu, men jeg tænkte faktisk på de poser, efter jeg havde sendt min kommentar … og tænkte så også, at det er alligevel ikke vil være nok … – men det hjælper jo altsammen 😉
    Du er da i bogstaveligste forstand ved at rydde op i dit liv 🙂

    1. Jeg er i den grad ved at rydde op i mit liv…og det føles godt 🙂
      Uanset hvem af jer der kom i tanke om de poser, er jeg meget glad for dem, det er supersmart.

Der er lukket for kommentarer.