Weekend

Her ser forfærdeligt ud!! 

Her ligger bunken af tøj, som ikke kommer i kufferten før det allersidste vaskede tøj er tørt, venter stadig på at blive komprimeret og pakket.

Her står står 2 åbne flyttekasser, den ene til det tøj der ikke bliver plads til i kufferten og den anden til de sidste dimser og dutter som alligevel bliver taget til nåde og får endnu en overvejelse engang om … ??  ..

Men køkkenet er ryddet for mine ting, katten er flyttet ovenpå og med undtagelse af een klar affaldssæk som stadig fyldes, er det meste affald kørt væk.

IMG_0228[1]

Det sidste tøj hænger og tørrer og det får det lov til lige til søndag når jeg kommer hjem fra Slagelse og weekend hos min mor.

8 meninger om “Weekend

  1. Det kan være svært nok bare at tage en ordentlig oprydning og få kasseret unødvendige ting, ikke mindst når vi er to om at bestemme. Her gemmer vi (begge) alt for meget efter min mening, men Allan siger vi smider alt for meget ud. Jeg får somme tider serveret den, at det er underligt at HAN ikke er røget ud endnu, men stadig er her efter 40 år 🙂

  2. fiberfryd

    Ja, som Rejen siger, det går stærkt! Håber du får en dejlig weekend med lidt andet en nedpakning på programmet 🙂

Der er lukket for kommentarer.