Lys og mørke

Det er supermærkeligt at tænke på, når jeg går en tur midt på dagen,  at om 3 uger er her mørkt hele døgnet.

Det er vist ret vigtigt at nyde og sætte pris på solen så længe den er her endnu.

IMG_0279[1]

IMG_0283[1]

Om et par timer kaster jeg mig ned foran TV’et og ser herrehåndbold  —  landslaget mod Danmark  Smiley

Det skal nok blive gøy.

11 meninger om “Lys og mørke

  1. Som sædvanlig er du ved godt mod, selvfølgelig fordi du bare vil have det til at fungere og ser positivt på livet og den chance du har fået her 👍😀 Held og lykke med det hele – jeg glæder mig til at tale med dig, når du er mere på plads, men er foreløbig fint orienteret fra Birthe og dine opdateringer. 😘

  2. Uha, sikke da en velkomst.. rent bo-mæssigt, det lyder ski godt nok træls. Jeg håber I hurtigt finder et andet sted at bo. Jeg gætter på at din ryg har gjort opmærksom på dig selv.. 🙂

    Har udlejer tændt for sit modem..?? eller sidder du på biblioteket og skriver.

    Udsigten deroppe ser bestemt ikke ud til at fejle noget, der er basis for fede billeder kan jeg se.

    1. Hun havde skrevet forkert kode, udlejeren, så pc kører nu. Blot ikke til at lægge kæmpe skrivelser med mange billeder, hvorfor der pludseligt kom 3 på i går. Jeps, min ryg i opmærksom på sig selv så jeg håber det går indtil vi får fingre i noget nyt.
      Udsigterne er vilde….du vilde gå fuldstændigt banzai med dit kamera 😉

  3. Conny

    😛 Super god læsning (tror snart jeg har læst alt du ha skrevet her )Håber det bedste for dig og du kan nyde dit nye liv, selv i mørke 😉

  4. Det er da ellers nogle smukke billeder med sol og en skyfri himmel. Hvis der er 1-2 måneders mørke, så må man ruste sig med en form for underholdning, som kan lyse lidt op.

Der er lukket for kommentarer.