Om norske mænd

Ikke at jeg vil igang med at generalisere efter kun 4 her, men havde to meget underholdende episoder i morges.

Står ved stoppestedet og venter på bussen. Det er mørkt, koldt og glat. En mand i kontorsko og pæn frakke kommer til og vi hilsen godmorgen, for det gør man nemlig her. Han hører jo at jeg er dansk og det fører omkring hans tidligere arbejdsforhold i Danmark, det urimelige i at udlændinge ikke må købe fast ejendom i DK og om hvor jeg har boet i DK…og om jeg har efterladt mand og børn ??  Índen jeg næsten når at sige “nei”, har han annonceret at han selv er single og at det da kunne være interessant !!??!!  Da kom hans bus heldigvis, og heldigvis ikke den samme jeg skulle med.

I bussen råber chaufføren ned gennem det hele hvor jeg skal af? Jeg råber tilbage at jeg skal ud til Forsøl Barnehage, men at han jo ikke kører helt så langt. Nei idag ikke, siger manden så, men andre gange kan jeg kanskje godt køre den veien. Da vi når frem viser han mig hvilken vej jeg hurtigst går for at komme på job. Flink fyr.

IMG_0286[1]

IMG_0288[1]

Øverste billede er fra ventetiden ved busstoppestedet kl. 07:05. Nederste billede er fra turen til Forsøl ca. 10 minutter senere.

Her er stadig lys nogle timer hver dag Smiley

5 meninger om “Om norske mænd

  1. Selvfølgelig er menn slik langt nord……………..du sier det jo selv det er koldt og single menn trenger varme. ha ha Det er en velsignelse med folk nord for Trondheim, de er pratsomme, nyskjerrige og kontaktsøkende. 😉 Spennende lesning dette Annette. 😉

  2. Anette

    Ha ha – okay – jamen sikke en flink fyr du mødte ved busstoppestedet 🙂 Håber du falder godt til deroppe 🙂

Der er lukket for kommentarer.